Kadınlar ve erkekler birbirinden oldukça zıt iki kutup gibidir. Nasıl mı? Kadınlar aşırı duygusal olabiliyor iken tam tersine erkekler fazla duygusal değillerdir. Kadınlar ilişkide erkeklerinde aynı kendileri gibi davranmasını istiyor. Ama hayatın değişmez bir kuralı vardır, her istediğin her zaman olmaz. İlişkide kadınların yaptığı hatalar vardır. Bu Bence'mde bu hatalar neler ondan bahsedeceğim.

⚠ Erkeklerin tabiri ile "dırdır" etmek.

Kadınların aslında yaptığı en büyük hata sürekli konuşup, tabiri caizse "dırdır" etmektir. Erkeğin yaptığı en ufak bir olumsuz davranışı, ısıtıp ısıtıp erkeğin önüne getirmek erkeği sizden soğutur. Biraz hoşgörülü olsanız, zaten hiçbir sorun kalmayacaktır. Biraz susmak gerekiyor.😂
⚠ Aşırı derecede kıskanmak.

Kadınların yaptığı bir diğer hata ise, sevdiği adamı sürekli arayıp neredesin, ne yapıyorsun gibi cümleler ile rahatsız etmektir. Halbuki bu erkeği size bağlamaz aksine sizden biraz uzaklaştırır. Yolda beraber yürürken erkeği göz hapsinde tutmakta yapılan hatalardan birisidir. Ya çok şey istemiyoruz, biraz göz hapsinde tutmayın bizleri.😉
⚠ Çocuk gibi davranmak.

Kadınlar bazen oldukça çocuk olabiliyorlar. Nasıl mı? Sevdiği adama çocuk gibi dudak büzerek, çocuk sesleri çıkararak, çocuk gibi el kol hareketleri yaparak tabi ki de. Ama bu erkeği kendinize bağlamaz. Aksine erkeği sizden uzak tutar. Çocuk gibi değil de kadın gibi, yani kadınlığınızı göstermeniz gerekiyor.
⚠ Erkeği değiştirmeye çalışmak.

Yapılan en büyük hata bana kalırsa budur. Çünkü siz bir serseriye aşık oldunuz ise bırakın öyle kalsın. Onu beyefendi yapmaya çalışmayın. Madem beyefendi yapmak aklınızda var idi, o zaman beyefendi birine aşık olun. Erkeklerin en sevmediği durumdur. Siz ona ilk gün nasıl aşık olduysanız, onunla o şekilde devam etmelisiniz.
⚠ Kıyaslama yapmak.

Kadınlar bu hataya oldukça sık düşüyor. Sevdiği adamı eski sevgilisi ile veya çevresindeki başka erkekler ile kıyaslamaya çalışıyor. Bunu yapmaya gerek yoktur. Bu erkeği size bağlamaz ki, aksine sizden bir adım geriye iter ve zamanla sizden soğumaya başlar. Araya soğukluk girerse zaten o ilişki bitmiş demektir.
# gadasından sevgilerle 🤗
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar