Tadından Yenmeyen Sevgilim Olsun Diyorsanız: Bu Özelliklere Sahip Bir Sevgili Bulmalısınız!

Şimdi tadından yenmez dedik ya aklınıza çikolata, tatlı gelmesin.😂 Erkek olsun kadın olsun her insan, iyi bir sevgiliye sahip olmak ister. Her iki tarafında buna hakkı vardır. Ya gadası hadi gir artık konuya dediğinizi duyar gibi oldum. Fazla uzatmadan konuya giriyorum. Bu Bence'mde iyi bir sevgilide hangi özellikler olmalıdır, ondan bahsedeceğim. Bu özelliklere sahip bir sevgili ise tadından yenmez hani.😉

Tadından Yenmeyen Sevgilim Olsun Diyorsanız: Bu Özelliklere Sahip Bir Sevgili Bulmalısınız!

⚠ Öncelikle duygularına hakim olmalıdır. Nasıl mı?

Tadından Yenmeyen Sevgilim Olsun Diyorsanız: Bu Özelliklere Sahip Bir Sevgili Bulmalısınız!

Bu özellik her iki taraf için geçerli olmalıdır. İnsan duygusunu ne hissettiğini saklamamalı, acaba desem sevgilim benden soğur mu gibi düşüncelere fırsat vermemelidir. Kişinin özü sözü nasılsa, duygusu da öyle olmalıdır. Söyle bakınca duygusunu şıp diye anlamak lazım.

⚠ Zeki olmalıdır. Neden mi?

Tadından Yenmeyen Sevgilim Olsun Diyorsanız: Bu Özelliklere Sahip Bir Sevgili Bulmalısınız!

Yine bu özellik her iki tarafta da olmalıdır. Çünkü herhangi bir olay karşısında iki taraf da birbirinin gözünün içine bakmak yerine, olaya akılcı çözümler bulmalıdır. Biz demiyoruz zeka küpü olsun diye, ama en azından akıllı olsun canımızı yesin.😉 Her şeyi devletten beklemesin, olaylara çözüm üretsin ki bizde onu çok sevelim.

⚠ Saygıyı elden bırakmamalıdır. Neden mi?

Tadından Yenmeyen Sevgilim Olsun Diyorsanız: Bu Özelliklere Sahip Bir Sevgili Bulmalısınız!

Çünkü bir kişi saygı kavramını bilmiyor ise, o ilişkide ne huzur olur ne ilişki randıman alır. Sevdiğiniz kişi öncelikle size, sonra kendisine saygı duymalıdır. Birlikte yapılan her türlü aktivitede, sosyal faaliyetlerde saygı en başta yerini korumalıdır. Kadın veya erkek fark etmez, her ikiside saygıyı elden bırakmamalıdır.

⚠ Anlayışlı olmalıdır. Neden mi?

Tadından Yenmeyen Sevgilim Olsun Diyorsanız: Bu Özelliklere Sahip Bir Sevgili Bulmalısınız!

Bu özellik bence olmazsa olmazlardan bir tanesidir. Çünkü en ufak bir tartışma yaşansa, iki tarafta anlayışsız olsa ayrılık kaçınılmaz olur. Ama düşünsenize bir taraf ılımlı ve anlayışlı olsa, kavga tartışma anında pamuk gibi olsa o sevgili ne yapılır. El üstünde tutulur, çünkü öyle sevgili zor bulunur. Sevgili dediğin anlayışlı olacak, ufak bir olay karşısında horoz olmayacak değil mi?

⚠ Gelişime açık olmalıdır. Nasıl mı?

Tadından Yenmeyen Sevgilim Olsun Diyorsanız: Bu Özelliklere Sahip Bir Sevgili Bulmalısınız!

İlişkilerin en büyük sorunu, bir zaman sonra monoton bir hal almasıdır. Ama bunu önlemek yine erkek ve kadına düşüyor. Nasıl mı? Kadın veya erkek yeni aktiviteler ile, sosyal faaliyetler ile ilişkiye renk katmalıdırlar. Sürekli aynı faaliyetleri yapmak hem sıkıcı hem de bir zaman sonra kişilerin birbirine uzak durmasına neden olabilir.

# gadasından sevgilerle 🤗

Tadından Yenmeyen Sevgilim Olsun Diyorsanız: Bu Özelliklere Sahip Bir Sevgili Bulmalısınız!
Cevapla