Zor Şartlarda da Olsalar Sevgililerine Cevap Vermeyi İhmal Etmeyen Koca Yürekli Twitter Kullanıcıları!

İki gözümüzün çiçeğine şartlar ne olursa olsun cevap vermek, heyecanlı konuşmayı sürdürmek isteriz. Fakat bazı durumlarda cevap vermek çıtayı biraz yükseltmek demektir. :D Eğer buna değmiyorsa üzünçlü olabilir. :)

Zor Şartlarda da Olsalar Sevgililerine Cevap Vermeyi İhmal Etmeyen Koca Yürekli Twitter Kullanıcıları!

Bulaşığın ortasında da ellerini havluya ya da üzerine silip mesaj atmak kolay şey değildir :)

Çıtayı biraz yükseltmedin mi kraliçe? Buna değecek kaç kişi var şu hayatta? 😂

Yağmur yağarken de telefonu riske atmak, yağmurun dokunmatik ekranda süzülüşünü izlemek kolay mı sanıyorsunuz? Evlilik sebebi!

Yemek yemek zaten başlı başına bir aşk değil midir? İkisi birden çekilmez bence :D O kaybetti!

Telefonun halini düşünemedim bir an ama kral hareket :D Umarım yenge hatasının farkına varmıştır.

En sevdiğin dizinin heyecanlı sahnelerini kaçırdığını bile bile cevap verirsin bazen aşıksındır çünkü.

O ojenin mahvolma ihtimalini göze almak ne kadar zordur bilir misin sen?

Maç izlerken cevap yazan erkek, oje sürerken yazan kızla kıyasıya rekabet yaşar bence :D

Ne olursa olsun cevap yazanlar mısınız? 🎈

Zor Şartlarda da Olsalar Sevgililerine Cevap Vermeyi İhmal Etmeyen Koca Yürekli Twitter Kullanıcıları!
Cevapla