Belki yüzlerce soru sorulmuştur sitede, ilişkide ilk adımı kim atmalı diye. Binlerce cevap verilmiştir bu konu hakkında. Ama genele bakacak olursak ilk adım çoğunlukla erkekten beklenmiştir.

Bir kızın sosyal medyada beğendiği erkeğe ilk mesajı neden atmadığını maddeler halinde inceleyeceğiz.
1. Basit kız olma korkusu yüzünden

Belki kızların en büyük korkusudur, mesaj attığı erkeğin gözünde basit kız görünürüm duygusu. İyi de atmazsan erkeğin gözünde hiç görünemezsin ve belki varlığından bile haberi olmayacaktır.
Klasik bir söz var, seviyorsan git konuş bence. Bu herkes için geçerli, kızlar içinde. Siz kızsınız büyük düşünün. Eminim ilk mesajı siz atsanız bile, sanki karşı taraf size yazmış hissine erkeği kaptırabilirsiniz. Az değilsiniz bu konuda :)
2. Egosu yüzünden

Off ego deyince bir soğuma geldi. Biraz kibir, az burnu havadalık, ben kızımcılık, şimdi egomuz hazır. He bir de beğense bile, asla ödün vermez bu konuda.
Birisi sorsa bu erkek nasıl diye, cevabı hazır; hiç ısınamadım bu çocuğa diyebilecek, oscarlık rol yapabilecek kız tipidir egolu kızlar. Egolu kızların tek rakibi, aynadaki yansımalarıdır. :)
3. Utangaçlık

Bu tip kızların karşı tarafa mesaj atma ihtimali neredeyse yoktur. Yanından erkek geçse utanan kızlar olduğu için, uzaktan platonik yaşarlar beğenme hissini.
Onların şarkısı da; “Öyle uzaktan uzaktan, hiç konuşamadan, nasıl da bağladın beni” olsa gerek :)
4. Ne diyeceğini bilmemesi

Yani niyeti var yazacak ama ne diyecek. Nasıl bir konu açacak, nereden hissettirecek, nasıl hissedecek kendine ilgisi olup olmadığını. Bunları düşünene kadar zaman akıp, geçer. Mevsimler biter, yıllar gider. :)
5. Acelesi olmayanlar

Ne acelesi var yazarım diyen kızlar da çevremizde az değil. Az daha inceleme yapayım hesabını. Stalk üstüne stalk. Sosyal medya hesabından neredeyse çocuğun e-devletteki soy kütüğünü bile bulacak azme sahiptir.
Ama acelesi yoktur :)
6. Yeşil ışık bekleyen

İstiyor ki karşı taraftan bir soruya yorum, ya da bir like, ya da beğendiği insan tipinin kendisine benzer özellikte olması.
Kısaca bir yeşil ışık bekleyen kız tipidir. Gelmediği müddetçe kırmızı ışıkta bekleyecektir.
7. Reddedilme korkusu

Kızların en büyük 2. korkusu diyebiliriz. Ya reddederse? E tabi bunun için erkek hakkında derinlemesine bir araştırma yapacaktır. Sonrası malum. Beklemede kalacaktır.
8. Karşı tarafı beklemesi

Bir şekilde karşı tarafın kendine mesaj atacağına inanmış olması ve sabrederek beklemesi. Umut fakirin ekmeğidir sözünü benimseyen bu kız, bu yüzden mesaj atmamaktadır. :)
Kızların erkeklere neden ilk mesajı atamadığını mizahi dille ele aldım. Belki farklı nedenleri olanlar da çıkacaktır, onlar da nedenini yazabilir.
Derinkuyu
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar