"Pardon! Fotoğrafımızı Çeker misiniz?" Çiftlerin Fotoğrafı Nasıl Çekilir?

Başlığı okuyunca illet olduğunuz bir anı gözlerinizde canlandı da mı geldiniz, yoksa çok mu belli ettim ilk başlığımı açtığımı da beni tanımak için mi buradasınız. Şimdi alışageldiğiniz başlıklardan farklı birisini okuyorsunuz. Bir kitleye değil, çok kitleye hitap eden İşinDoğrusu isimli, ancak arkasında 6 ses barındıran bu profil neyin nesi. Boş verin, elinize kamerası açık bir telefon tutuşturdu genç kız, "Bizim fotoğrafımızı çeker misiniz" dedi. Hadi olasılıkları getirelim aklımıza.

-Madem sonsuza kadar birliktesiniz, bu anı ölümsüzleştirmekle neden uğraşıyorsunuz

-Tamamı deyip de muhalif kazanmak yerine-

"Çoğunun" amacı bu fotoğrafları sosyal medyada paylaşmak olan çiftler, hiç de göründükleri kadar masum değil. Nereden biliyorsun derseniz, 28 yaşındayım, 2 yıllık evliyim ve bu ilişkimin 7 senelik bir geçmişi var. Instagram takipçi sayımız şu an 334 ve bu profilde 521 fotoğrafımız var. Kaçının ardında,

"Ne biçim çekmiş ya", "İnsan bir 3, 2, 1 der", "Saçıma bak hiç de düzelt demiyor", "Titretmiş kamerayı"

diyalogları duydum bilir misiniz? Bilirsiniz. Sırf bunlar yüzünden selfie (Bkz. Özçekim) denilen bir kamera açısı bile yaratıldı, içten yanmalı insanoğlu tarafından.

Fotoğrafı çekenin suçu ne, zorunda mı senin manuel odaklı 2 mp kameranla DSLR açlığını gidermeye, değil, ama olsun başlığı attık bir kere. Anlatıyorum şimdi; izleyin.

Nasıl, gözlerimdeki geçmişi, o yaşanmışlıkları, bıkkınlıkları görebildiniz mi? Şaka yapıyorum(Bkz.yazımın 2. satır 2. cümlesi)

İlk başlık için bir çırpıda yazılan bu yazı, umarım sizlere devamını ulaştırabilmem için talep yetinizi göklere çıkartır. Siz de bence'lerinizle yorumlayıp, yüzlerimizde gülücük, parmaklarımızda birbirimize "oldu bu iş" dememize sebep olabilirsiniz. Bu platformda var olalım mı? Olalım be.

Haydi selametle!

"Pardon! Fotoğrafımızı Çeker misiniz?" Çiftlerin Fotoğrafı Nasıl Çekilir?
Cevapla