Evlenmek, çocuk sahibi olmak, mutlu bir yuva kurmak herkesin en büyük hayalidir.. Peki, siz şimdi ne olacaksınız sahi? O halde karşı cinsi kendi rızasıyla nikah masasına oturtmanın sırlarını açıklıyorum!
1. Evlilik delisi gibi ortalıklarda gezmeyin!

Azıcık kurnaz olun, karda yürüyün ama izinizi asla belli etmeyin. Çıldırırcasına onunla bir an önce evlenmek için yanıp tutuşuyor olabilirsiniz, ama bunu lütfen ama lütfen karşı tarafa belli etmeyin.
2. Onu evlilikten sonra kısıtlayıp, hayatını ipotek altına almayacağınıza ikna edin.

İlişkilerde her iki tarafın da en çok korktuğu şey, evlendikten sonra kendilerine ait bir alan kalmayacağı endişesidir. Evlilik her an yan yana olmak, her şeyi beraber yapmak, gece gündüz dip dibe olmak değildir. Ayrıca bu şekilde ilerleyen bir evlilikte boşanma hiçte uzakta olmayacaktır.
3. Bir hayatı beraber paylaşmak her aktiviteyi birlikte yapacağınız anlamına gelmiyor.

Mutlu bir evliliğin temel kuralı birbirinizin yapacağı aktivitelere saygı duyarak birbirinize alan tanımanızdır. Eğer gerçekten evlenmek istiyorsanız göz korkutmayın, kişisel alanına ihlal etmeyeceğinizi ona hissettirin. Sevgiliniz evlilik denen kurumu 7/24 saat dip dibe olmak, çift tişörtleri giyerek cadde cadde gezmek, her akşam annesine çay içmeye gitmek sanıyorsa önce bu algıyı kırmalısınız!
4. ‘’Acele işe şeytan karışır’’ demişler!

Sevgilinize sürekli evlilikle ilgili imalardan, laf sokmalardan ve yangından mal kaçırıyormuş gibi aceleci davranmaktan vazgeçin. Sürekli evli arkadaşlarınızı örnek göstererek, sık sık bu beklentinizi karşı tarafa hissettirerek insanı evlilikten soğutmayın.
5. Sevgilinizin evlilik hakkındaki fikirlerini öğrenin

Evlilik hakkında fikirlerini öğrenin derken pat diye ‘’benimle evlenmeyi düşünüyor musun?’’ diye sormayın tabi. Önce derin bir nefes alın daha sonra ‘’evlilikten beklentisi ne, maddi olanakları şu an bu evliliğe hazır mı?’’ gibi soruların cevaplarını zamanla yavaş yavaş öğrenmeye başlayacaksınız zaten, sabırlı olun ve ona göre hamlenizi yapın.
6. ‘’Biz şimdi ne olacağız aşkım?’’

Ve geldik en kritik soruya.. Şimdi siz ne olacaksınız? İlla bir şey olmanız gerekiyor değil mi? Sevgili olun, aşık olun, yeri geldi mi dost olun ne bileyim sarmaş dolaş olun ama ne olursa olsun karşınızdaki insana gidip ‘’biz şimdi ne olacağız’’ diye sormayın. İlla hemen ilişkinin adının konulması gerekmiyor, akışına bırakın bazı şeyleri. Unutmayın; aşk kelebek gibidir. Peşinden koştukça senden kaçar. En iyisi bırak uçsun, belki hiç beklemediğin bir anda gelip omzuna konar..
Okuyan herkese teşekkür ederim, hoşça kalın..❤️
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar