Eminim çoğunuz yaşamışsınızdır bu durumları. Bazılarınız aşka inancını yitirmiştir, bazılarınız da aşktan vazgeçmemiştir. Aşkın canınızı ne kadar acıtacağını bilseniz bile onsuz yapamazsınız ve aşkın hep peşinden koşarsınız. ya da kenara çekilip mutlu mesut yaşayanlara kıskançlıkla bakar, sizinde sonunuz benim gibi olacak dersiniz. Biraz geçmişinizi kurcalamış gibi oldum. Bunun için bana kızmayın, yüreklerinizi yoklayın. Bakın bakalım orada, olması gerektiği yerde duruyor mu? :)
Neyse çok uzatmadan aşka inancını yitirmiş insanların özelliklerinden bahsetmek istiyorum, haydi başlayalım...
Ellerinde olmadan mutluluklarını ve sevdiklerini kaybetmişlerdir.

Bazen ne yaparsanız yapın, ne kadar çabalarsanız çabalayın, ilişkiniz kötü bir şekilde sonlanabilir. Kötüden kastım kavga ederek ayrılmak, söylenen ağır sözler, anılarınıza yapılan saygısızlıklar, sevginizin hiçe sayılması ya da ölümün sizi ayırması olabilir. Bu durumlarda aşka olan inanç kırılabilir, kaybedilebilir ve hatta sonsuza dek kaybedilebilir. Geri dönülmesi zor hatalar yapılmıştır onlara karşı.
Filmlerdeki aşıklar kadar mutlu olamayacaklarına inanmışlardır.

Gerçek hayattaki aşk onlar için acı vericidir. Filmlerdeki gibi mutlu olamayacaklarını düşünerek uzak dururlar ve aşk onlar için yanılgıdan ibarettir. Çünkü aşk kaybedildiği zaman mutluluğu götürürken mantığı da yanına alıp gider. Mutluluk hayatından çekip gitmiştir ama yerine başka bir mutluluk koyamaz bu insanlar. Mutluluğu aşk olmadan bulurlarsa, aşkı gördükleri yerden koşar adımlarla kaçarlar.
Yanlış insanları hayatlarının merkezine koydukları için korkak ve çekingen olurlar.

Hem korkar, hem çekingen olurlar. Yanaşmak isterler ama tekrar aynı şeyleri yaşamaktan korktukları için başarılı olamazlar ve aşka inançlarını daha çok kaybederler. Bu insanlar size ulaşamaz, sizin bu insanlara ulaşmanız ve onları aşka inandırmanız gerekiyor. Unutmayın, bu insanlara karşı zaman sizin dostunuzdur ve çok sabırlı olmalınız gerekiyor.
Çok güvendiği, çok sevdiği insan tarafından hayal kırıklığına uğratılmışlardır.

Düşünsenize hayatınıza ilk defa birisi girmiş veya birçok insandan sonra en çok ona güvenmişsiniz ve en çok onu sevmişsiniz. Ve bu insan sizi hayal kırıklığına uğratıyor. Toparlanmanız ne kadar zaman alır? Belki de hiç toparlanamazsınız değil mi? Zordur hayal kırıklığına uğramak, üstesinden gelmek... Aşka inancını yitirmiş birisi çok güvendiği, çok sevdiği birisi tarafından hayal kırıklığına uğratılmıştır.
Çok fedakarlık yapmış ama hiç karşılığını alamamışlardır.

Fedakarlıklar karşılık bekleyerek yapılmaz zaten ama fedakarlık yaptığı insan tarafından azıcık bile olsa sevilmeyen insanların aşka karşı mesafeli duruşunda onlara hak vermeliyiz. Birazcık bile sevgiye tav olan insanlardır aslında ama karşısına çıkan insanlar o kadar bencillerdir ki, sevgilerinden bir gram bile vermezler.


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar