Hiç kimse boşanmak için evlenmiyor, hiç kimse ayrılmak için yeni bir ilişkiye başlamıyor. İçimizde yaşadığımız, ilişkide yaşadığımız bütün problemler ayrılık esnasında gün yüzüne çıkarılıp kötü sözler sarf etmemize ve "keşke hiç tanımasaydım" şeklinde düşünmemize sebep olabiliyor. Arkadaşlar yapmayın. Bir zamanlar sevdiğiniz insanların canını yakmayın, sizi seven insanlara kötü davranmayın. Farkında olmadan yaptığınız hatalar, sevdiğiniz insanların sizden sonraki ilişkilerinde daha çok problem yaşamasına sebep oluyor. Bugün bu yazıda sorunsuz ayrılıkların sırlarını vereceğim.
Kendinizi dizginleyin, ilişkinize ve anılarınıza saygı duyun.

Kendinize saygı duymadığınız için bir zamanlar aynı annem gibisin dediğiniz kadına çok kötü ithamlarda bulunmanıza sebep olabiliyor. O kadın güzel sözler duymayı hak ediyorsa söyleyin. Ama kötü sözler duymayı hiç kimse hak etmez. Kötü konuşmayın, kendinize ve karşınızdaki kişiye saygısızlık ederek anılarınıza ve geçmiş ilişkinize ihanet etmeyin.
Size yaşattığı güzel anları düşünün, iyi hissettirdiği anlar için teşekkür edin.

Kötü şeylere odaklanmak sizi negatif insan haline getirir. Negatif insanlar her zaman kırıcı ve acımasız olur. Pozitif olmak için çabalayın. O an içerisinde güzel bir şey bulamıyorsanız geçmişinizde yaşadığınız güzel bir anı aklınıza getirin ve bunu sakin kalabilmek için kullanın. Bunu karşınızdaki insana anlatıp bana bunu yaşattığın için teşekkür ederim diyebilirsiniz. Güzel bir son her iki taraf içinde iyi olacaktır.
Geçmişte yaptığınız hataları konuşmayın.

Bu ister istemez sizi sonu gelmeyen tartışmaların içine sokacak ve doğal olarak kendinizi savunmaya çalışırken bulacaksınız. Kendinizi savunurken karşınızdaki insanı suçlayacak ve belki de yaralayacaksınız. Geçmişi konuşmak yerine, kötü hissettirdiğiniz ve kırdığınız için özür dilemeyi deneyin. İyi gelecektir.
Üste çıkmak için çabalamayın, hiçbir anlamı yok.

Zaten bitmiş bir ilişkinin son konuşmasını yapıyorsunuzdur muhtemelen. Üste çıkmak size hiçbir şey kazandırmayacağı için bu hatayı yapmayın. Böyle bir hata karşınızdaki insanı kötü hissettireceği gibi size de bir şey kazandırmayacaktır. Düşünün bakalım, üstün geldiğinizde elinize ne geçecek? Kocaman bir hiç! Kendinizi dizginleyin.
Son konuşmayı uzun tutmayın.

Son konuşmayı uzun tutmak hata yapma oranınızı yüksek tutacaktır. Kısa ve öz konuşun, o telefonu kapatın ve bir daha çok zorda kalmadıkça aramayın, mesaj atmayın. Güzel bir şekilde son bulsun. Artık kendinizi de üzmeyin, karşınızdaki insanı da... Sağlıcakla kalın. <3


Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar