AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Güzel reklam ne yalan söyleyeyim :D Umarım hepsini götürmediniz, yoksa kilo alır evlenemezsiniz maazallah :D
Çok güzelmiş ama sanırım ben fazla inatçıyım hatasını anladığını belli etmesini özür dilemesini ve dile getirmesini beklerim baya keçiyim ben
Ben simdi ne okudum? Ne kdr ergence..
Gidip kizlar'a danisman ayri sacmalik
Niye bu kdr taktin bu olaya anlamis degilim
Ben de hayat memat meselesi sandim danismalar o resimler falan..
Ne deyim devam et
Abi özür beklemen çok saçma zaten hatasının farkında olduğu için üzerine gelmek yerine küçük tatlı sürprizler yapmış 😅 reklam iyi ama 😂
Üşenmedim okudum. Roman gibiydi tebrik ediyorum sizi.😀
O karamları yediniz mi şu an tek kafama takılan bu oldu
Kıskandım çok güzel ilgileniyor be ☺😀 kimisi yontulmuş kimisi işlenmeyi bekliyor işte
Ya bu çok güzel ya okurken ister istemez bir gülümseme oluştu
amann inş ayrılmazsınız sevgi sözcükleri yalan geliyo bana ki yalan zaten bir gün anlarsiniz ama umarim anlamazsiniz skaksks
bir kaç gün önce aynı şeyi yaşadım malesef tlf kapalıydı sabah gördüm msj:d günaydın yeni göre bildim die cvp verdim
Çok güzel olmuş 😅emeğine sağlık. Ama “senden bir halt olmaz” sloganı ile de bir karam olmalıydı. Saat sonsuzluk işareti ile. Onu göndermeliydin
Çok keyifliydi bu bence ya sevindim adına 😂🌸
Teşekkür ederim <3
Valla ben dayanamazdim.. sanirim benimde yapmam gereken buymuş. Bunu denicem.
Güzel aşk hikayesi olmuş teşekkürler emeğinize sağlık güzel paylaşım
Brezikya dizisi gibi ya sonuna kadar heyecanla direndim okudum bdjdksksk
Güzelmiş keşke biz de görsek bunları o değilde o kadar karamı kim yedi acaba 😂
Çok güzel yaa:)
Böyle atışmalar tuzu biberi zaten aşkın
Şaka gibisiniz masallahh tatlı tatli triplesin iyimis
Bana karamin mesajlarini degilde direk karami gondersin hemen affederim 🤣🤣🤣🤣
Tek merak ettiğim şey o kadar aldığınız karam çikolatayı cidden yediniz mi?
Yemezler döndürüp döndürüp tekrar atıyorlardır bir birlerine. :D
😀😀
Çikolataya olan zaafını kullanmış ve sonu mutlu bitmiş bize de mutluluklar dilemek düşer :)
o karamlar cıdden bağımlılık yapıyro ben cocuga hak verdım
Çikolatalardan başka hiçbir şey ilgimi çekmedi 😂😂
Ben biraz pimpirikliyim, son story'yi sana attığına emin miyiz? sen misino etiketteki?
Vay be bak sen şu işe aşk gördüğüm en mantıklı bence 😂😂😂😂👍🏼👍🏼👍🏼💪🏼💪🏼😂
ya bunlae komik be romantik ama yinedw bu tür şeyler bana sıkıcı geliyor
Aman ne ugrasitorsun bu kadar. Cani ne istiyorsa yapsin
Ne hoş bir hikaye:) Bu sosyal medya olmasa ne yapacağız bilmem :))
Bizimkiler hiç yapmaz böyle şeyler ne güzel uğraşmış erkek arkadaşın Cok şanslısın
Ruya goruyorum yazabilirsin. ya da bosver sal gitsin
Erkekler Ne Diyor
Şu aralar beni hakedecek kız yok piyasada 😂😃 Alayı yalancı, çıkarcı, ikiyüzlü ve daha fazlası 😃😃
O yüzden böyle iyi şimdilik 😃😃😎😎
Tabi böyle şeyler yapıp çitayı Allahuekber dağlarına kadar çıkarın biz de bekarlığımıza taç takalım. eskiden ne güzeldi bir kırmızı gülle işi bitirirdik beyler ayıp günah yaa sevgilini kınıyorum. 😪🐔
@translatechine hımınıdımınıskii ks ortamında aşklar böyle mi yaşanıyo
Biriyle çıkmak yerine tüm çevresiyle çıkmak moda mı oldu nedir
Türk kızı bu kadar trip ve ego kasmak zorunda mı
Nallet gelsin böyle aşka
Ben böyle aşkın ızdırabısskiii
Ama ben dedim, dediğimi yapsaydın sabaha kadar kapının önünde yatardı 😀
Ne yapsaydı?
Duş aldim bornozla uzaniyorum 😂😂 taktiği
bana biraz cikolata reklamı gibi geldi bu durum, ama reklamın ıyısı kotusu olmaz demişler. reklam olarak basarılı buldum gercek olmasada güzel
Güzel reklam olmuş iyi prim yapar bu tarz caps ler görmeye hazır olun =]
Başarılı, ellerine sağlık.
Olsa da yissek, @küçükabla dimi bal? 😍
Asla bu kadar uğraşmam zaman kaybı. Değmiycek insanlar için kafa patlatamam
Benim gibi surstsizin bile yüzünde bir tebbesum oluştu be... tüm kizlar seni kıskanıyor şuanda...
hahaha mükemmel yaa.. Ne aşklar var, ne mücadeleler veriliyor resmen imrendim 😂
Çok acil el ele tutuşup tedavi olun 🕴🏻
Niye ya, sevimli sayılır sanki :)
Bence ugrasmis sana bagli hemen karar verme, dene ve gor ;) zamana brak 😉
Valla iyi fikirmiş ayni zamanda etininde reklamını yaptınız bravo
Gece uykusuzluk çektiğim zamanlarda uyudun mu diye sorardım -_-
Herkesi kıskandıracak ilişki vallaha... Helal olsun ya maşallah :) tamam kiskanmadim 😊 maşallah.
:D :D Ben uyumam. Gündüzde gecede uyuyorum beni rahatsız etme. :D :D
Harika bir paylaşım. Bu sürprizler herkese nasip olmaz.. :)
Vayyyyysssss, harikasınız be.. valla bayıldım ben size, büyük bir kapışma sonrası, aşkıniz yeniden küllerinden doğmuş 🤗 mutluluklar diliyorum
aşka inanmıyorum, henüz kendine aşık edecek kadın çıkmadı karşıma.
Yiğidi öldür, Hakkını yeme demişler aga. Emeğe Saygı.
Bir yerlede aşk kırıntılarının olduğunu görmek umut ışığı gibi oluyor.
Çok güzel olmuş bende yapardımda hakeden kimse yok malesef
Baya renkli bir askiniz var bunun kıymetini bilmelisin derim
Boyle bir şeyi ETi yapabilir.. ETİ CANDIR Gerisi Heyecandır:)
göndermeliyim dediğim birileri elbette var ama bunun güzelliğine kapılır mı bilmiyorum.
Sakin ol şampiyonu gördükten sonra sanırım kör oldum
Ahahahaha güzelmiş baya 😄😄 Hadi geçmiş olsun 😂😂
Bilmem... sanırım uyusuysanız bir şey yazmanıza gerek yok...
Sevginizi her an belirtin arayın aratın sorun merak edin özleyin ve koşun ona gidin.
Bizimkisi kesin kankalarının esiri oldu. Bitirmek zorunda kaldık. Ne güzel ki affetmişsin :)