Hayatına Birini Almak İstemeyen Çoğu Kişinin Kendince Çok Geçerli Sebepleri Nelerdir?

Merhabalar, yeni hesabımın ilk Bence'sine hoş geldiniz. Bu Bence'mde ben ve benim gibi hayatına kimseyi almak istemeyen kişilerin hayatına kimseyi almamak için çok geçerli olan bazı sebeplerinden bahsedeceğim. İyi okumalar.

Doğru zaman şu an değildir.

Hayatına Birini Almak İstemeyen Çoğu Kişinin Kendince Çok Geçerli Sebepleri Nelerdir?

Doğru zamanı bekleyen birisi olabilir hayatına kimseyi almak istemeyen kişi. Doğru zaman, misal bir öğrenci için, mesleğini eline aldıktan sonraki ilerleyen süreçtir. Şahsen benim sebeplerimden birisi bu.

Geçmişte aldığı yaralardan sonra ilişki yaşamaya ara vermiştir ya da tamamen vazgeçmiştir.

Bir diğer sebebimiz hayat haksızlıkları, kader yorgunlukları, kalp kırıklıkları, aşk acısı çeken bütün insanlara. Aldığı darbeler sonucu kendini aşktan vazgeçmeye zorlamış birisi olabilir. Çoğunuzu anlatan madde bu ama aranızda aşka inancını kaybetmeyenler de var, biliyorum.

Aile baskılarından dolayı korkuları olabilir.

Hayatına Birini Almak İstemeyen Çoğu Kişinin Kendince Çok Geçerli Sebepleri Nelerdir?

Aile baskısı genç, hatta ergenlik çağındaki birini en çok etkileyen sebeplerden biri. Genellikle küçüklükten gelen bu aile korkusu sebebiyle karşı cinsle iletişim kurmakta zorlanan birçok kız ve birçok erkek var. Doğruyu söylemek gerekirse, günümüzde çoğu gencin aileye karşı dik başlılığı sebebiyle bu madde geri planda kalıyor. Bunu da genellikle 18 yaş altındaki gelişme çağındaki kişilerde görüyoruz. Tabii kendini aşmış gençlerimiz de var.

Özel hayatını tek yaşamaya alışmış olabilir.

Hayatına Birini Almak İstemeyen Çoğu Kişinin Kendince Çok Geçerli Sebepleri Nelerdir?

Yıllarca hayatına birini almamış birçok kişide görülen tipik bir vakadır. Tek olmaya o kadar çok alışmıştır ki, kurduğu düzenin bozulmasını istemez. Bakınız: ben.

Doğru kişiyi bekliyordur.

Hayatına Birini Almak İstemeyen Çoğu Kişinin Kendince Çok Geçerli Sebepleri Nelerdir?

Bu arkadaşlar genellikle kendini kandırmaya meyillidir. Şahsen ben, doğru kişi diye biri olduğunu düşünmüyorum çünkü herkesin kusurları vardır ve kimse kimsenin kusurunu örtmedikçe, alttan almadıkça doğru kişi dediğiniz kişiyle bile bir şekilde ayrılık yaşanır.

Evet bu Bence'yi şu an oturup hemencik yazdım. Eksiklerim ve hatalarım varsa affola. Benim şu anlık aklıma gelenler bunlardı.

Hayırlı kişilerle tanışmanız dileğimle...

Okuduğunuz için teşekkürler.

Not: Görseller Google'dan alıntıdır.

#İyiyiimSen

Hayatına Birini Almak İstemeyen Çoğu Kişinin Kendince Çok Geçerli Sebepleri Nelerdir?
Cevapla