Artık zerre umurumda değilsin ama dur bir son hikayene bakayım.

Sadece meraktan bakıp çıkacağım öyle ya. (Profilinde 20 dk geçirir)
Yine mi eğlenceye gitti bu ya?

Hiç mi ayrılığımıza üzülmüyor bu?
Fotoğrafta sağ köşede duran sarışın kim ola ki?

Yeni sevgilisi mi acaba?
Kız fotoğraflarını beğenmiş, biliyordum.

Kesin aralarında bir şey var!
Hayır be, kız güzelmiş.

Olsun, benden güzel olamaz!
Peki ya gerçekten bu kızla arasında bir şey varsa?

Yok yok, yoktur ya... Düşünmek bile istemiyorum!
Nasıl bu kadar kolay vazgeçebildi benden?

Ayrıldığımız gün, saat, dakikada unuttu beni! Hiç mi değerim yoktu gözünde?
Benimleyken yakışıklıydı bu ya, bensiz habeş maymununa benziyor.

Sadece benimle beraberken güzeldi bu çocuk, baktım da şimdi başkasıyla beraberken hiç de güzel bir yanı yok!
Yoksa bu kızı benimle beraberken de mi tanıyordu?

Beni bunun için bırakmış olmasın?
Ben onu tekrar istiyorum. Geri dönsün, lütfen!

Onca yaşanmışlıkları tek kalemde silip atamaz ya, unutamaz nasıl unutur? Unutmasın...
Bu kadar kolay pes etmeyeceğim.

Onu geri döndürebilmek için savaşacağım.
Son görülmesine bir bakayım en son ne zaman çevrimiçiymiş.

En son 5 saat önce mi? Ne yapıyor ki bunca saattir? Yoksa kendine sevgili mi yaptı da onunla mı vakit geçiriyor?
Allah stalkladığınıza kavuştursun, sevgiyle ... 🤗
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar