Gönül istiyor ki her ilişki mutlu son ile bitsin. Ama bu her zaman böyle olmuyor. İnsanı yaşadıkları, her ilişki ona bir tecrübe olarak geri dönüyor.
Aranızda güven duygusu açıldıysa

İlişkiyi oluşturan en önemli etkenlerden birisi ise karşılıklı güvendir. Ama artık ne siz ona ne o size güvenemiyorsa ve artık bunu hissediyorsanız bu ilişkinin bitmesine yakın demektir.
Geleceğe dair planlarınız çok farklıysa

Sevdiğiniz insan ile geleceğe dair giderken ortak hedeflerinize onunla birlikte yürümek en güzelidir. Ama geleceğe dair aile, çocuk, iş hayatı artık uymuyorsa ve birbirine çok zıt ise pek iyi olacağı söylenemez.
Artık yaptığınız hiçbir şey onu mutlu etmiyorsa

Bütün uğraşlarınıza, çabalarınıza rağmen "o" mutlu olmuyorsa ve artık sizin de içinizden çaba sarf etmek gelmiyorsa, artık bazı şeyler ölmüş demektir. İnsan en çok sevdiği ile mutlu olur.
Birbirinizi artık çok az görüyorsanız

İlla her gün görüşeceksiniz diye bir kural yok tabii ki. "Görüşelim mi?" teklifini aldığınız zaman artık sevinç dolu bir şekilde evet cevabınızı vermiyorsanız ya da görüşmek istemeyip hep bir şeyleri bahane edip görüşmeyi erteliyorsanız bu ilişkinin gidişatını olumlu etkilemez.
Kendinizi başka birileri ile flört ederken görüyorsanız

Gittiğiniz bir yerde kendinizi başka birileri ile cilveleşirken, iltifat ederken buluyorsunuz ve bu durumu engellemek istemiyorsunuz. Bunu yaparken en önemlisi rahatsız olmuyorsunuz sanırım bunu yaparken hayatınızdan onu çıkarmak iki taraf için en doğrusu olur.
İlişkiniz düzene girmesi için zaman ayırıyorsunuz ama o zaman asla dolmuyor

Tatile kadar, bayrama kadar eminim her şey güzel olacak diyip zaman veriyorsunuz. Ama bakıyorsunuz ki yoluna giren tek bir şey yok, bir ışık görmüyorsunuz düzelmesi için. Kendinizi kandırmayı bırakın, olmuyorsa olmuyordur.
Ona sürekli yalan söylüyorsunuz

Pembe yalan diye bir şey yoktur aslında. Ama bazen huzurunuz kaçmasın diye ufak yalanlara baş vuruyorsanız ve bu yalanların rengi başka bir hal alıyorsa ne kendisi, onuda artık kandırmayın.
Not: Arkadaş çevrenize,ailenize ondan bahsederken hep gözlerinizin içi güler. Ama artık ona söyleyecek ne bir kelime, güzel söz bulamaz duruma gelip hatta konusunu bile açmak istemezsiniz.
Okuduğunuz için teşekkür ederim.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar