Noktaladığınız Bir İlişki Sonrası "Düştüysek Kalkarız, Daha Ölmedik Ya" Duruşu Nasıl Sergilenir?

Gücü, güç yapan akıtılan gözyaşlarıdır. Rahatlamaya mı ihtiyacınız var? Ağlamak mı istiyorsunuz? Buyurun ağlayın.

Noktaladığınız Bir İlişki Sonrası "Düştüysek Kalkarız, Daha Ölmedik Ya" Duruşu Nasıl Sergilenir?

Fakat gözyaşlarınızı gözler önünde değil, yalnızlığınız ile baş başa kaldığınız bir zamanda akıtın. Bir insanın gözyaşı akıtıyor olması değil, nerde gözyaşı akıtıyor olduğu önemlidir.

Ayrıldığınız insana karşı sözleriniz olsun, hal ve hareketleriniz olsun sakın çirkinleşmeyin.

Noktaladığınız Bir İlişki Sonrası "Düştüysek Kalkarız, Daha Ölmedik Ya" Duruşu Nasıl Sergilenir?

Üslubunuzu bozmak size bir şey kazandırmaz. Aksine çok şey kaybettirir. Misal, karakteriniz gibi sahip olduğunuz değerli bir hazineyi kaybedersiniz.

Ayrılığı kabullenememe gibi bir duruma düşüp o insana gidip bir şans istemek gibi bir hata yapmayın.

Noktaladığınız Bir İlişki Sonrası "Düştüysek Kalkarız, Daha Ölmedik Ya" Duruşu Nasıl Sergilenir?

Zorlamak, sizi hiç beklemediğiniz bir şekilde aşağıya çeker. Eminim ki hiçbir güçlü insan böyle bir duruma düşmek istemez.

O insanı size hatırlatacak fotoğraf vb anıların çöp olma vakti çoktan geldi de geçiyor bile.

Noktaladığınız Bir İlişki Sonrası "Düştüysek Kalkarız, Daha Ölmedik Ya" Duruşu Nasıl Sergilenir?

Bu sayede biten ilişkinizi kabullenebilme sürecinizi çok rahat bir şekilde atlatabilirsiniz.

Sosyal hayatınıza geri dönmeli ve her zaman olduğu gibi ayrılık sonrası da gün içinde yaptığınız aktivitelere devam ederek ve gülüp eğlenerek hayatınıza kaldığınız yerden devam etmelisiniz.

Noktaladığınız Bir İlişki Sonrası "Düştüysek Kalkarız, Daha Ölmedik Ya" Duruşu Nasıl Sergilenir?

Sırf güçlü görüneceğim diye herkese karşı "o beni hiç hak etmiyordu, ben ondan daha iyilerine layığım" tarzında avutma amaçlı söylediğiniz sözleri kullanmayın.

Noktaladığınız Bir İlişki Sonrası "Düştüysek Kalkarız, Daha Ölmedik Ya" Duruşu Nasıl Sergilenir?

Unutmayın ki, iyi/kötü yaşanmışlıklarınız var. Ve zamanında güzel, içten duygular beslediğiniz bir insandı o. Bu yüzden her iki taraf içinde güzel temennilerde bulunulmalı.

Arkadaş kalmak istemek gibi bir girişimde bulunmayın. O kadar yaşanmışlığın üzerine arkadaş kalmak istemenin sadece size zararı olur.

Noktaladığınız Bir İlişki Sonrası "Düştüysek Kalkarız, Daha Ölmedik Ya" Duruşu Nasıl Sergilenir?

"Acaba o da benim gibi acı çekiyor mudur?" düşüncesine kapılarak sürekli ortak arkadaş çevrenizden ve sosyal medyadan o insan hakkında bilgiler toplamayı ve iletişim halinde olmayı bırakın.

Noktaladığınız Bir İlişki Sonrası "Düştüysek Kalkarız, Daha Ölmedik Ya" Duruşu Nasıl Sergilenir?

Ve tüm bunların üstesinden gelebildiğinizi düşündüğünüz bir zamanda ise yeni bir ilişki için adımlarınızı ufaktan ufaktan atmaya başlayın.

Noktaladığınız Bir İlişki Sonrası "Düştüysek Kalkarız, Daha Ölmedik Ya" Duruşu Nasıl Sergilenir?

#GöktenDüşenAşk

Noktaladığınız Bir İlişki Sonrası "Düştüysek Kalkarız, Daha Ölmedik Ya" Duruşu Nasıl Sergilenir?
Cevapla