Selam KS'can!
''Sevgi'' bittiği için ayrılan insanlar için önerilmez. Bu bence severek ayrılanlar içindir.

Ayrılık sırasında, öfkene yenilip kötü sözler söylememişsen tekrar barışma şansın yüksek!

Eğer ayrılma sebebin, şiddetli geçimsizlik, anlaşamama ise işin daha kolay, eski sevgilin sana geri dönebilir. Ama ayrılık sebebin sevginin bitmesi ise ben bile bir şey yapamam evlat. Ayrılık sonrası hem kadın hem erkek ilişki sırasında karşısındakine bağlandığı için kolay toparlanamaz. Her yerde ve her şeyde eski sevgiliyi arar. İşte sen de yine, yeni, yeniden demek istiyorsan bu noktada devreye gireceksin. Önce onu bir süre yokluğunla terbiye et. Sonrasında bir mesajınla dünyaları ona verirsin zaten. O da bu mesajın hayalini kurmuştur eminim. Ama aynı hataları yapmayacağının garantisini vermelisin.
Ortak arkadaşlarla birlikte bir görüşme planı yap ama onun haberi olmasın.

Arkadaşlarının yanında seninle tartışmaya gireceğini sanmıyorum. Böylelikle birlikte güzel vakit geçirebilirsiniz, sen de alt yapı oluşturursun bu arada ;)
Hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağına onu inandır.

Hangi yönlerinden şikayetçi ise onları değiştirerek işe başlayabilirsin. Ya da kötü alışkanların varsa -onun istemediği- bunları yok edebilirsin. Ve tabi ki ilerleme kaydettiğini ona göstermelisin. Bunun hangi yollarla olacağını da sen düşün artık.
Onu rahatsız etmeyecek şekilde hediye gönderip, arayıp, mesaj atabilirsin.

Senin ne kadar pişman olduğunu ve bir şeyleri düzeltmeye çalıştığını görmeli. Eğer azıcık bir sevgi kalmışsa içinde zaten bir şans daha verir. Ancak hediye ve mesaj olayını abartmamalısın. Bir buket gül gönderebilirsin hiç beklemediği anda. Ya da en güzel anınıza ait bir fotoğrafı duygusal bir mesajla gönderebilirsin, sana kalmış.
Onu kesinlikle sık boğaz etme, özgür bırak; dönerse senindir, dönmezse zaten hiç senin olmamıştır!

Sessiz ve derinden ilerle. Duygulara oyna. Hayır diyemeyeceği planlar yap. Ancak onu özgür bırak, sık boğaz etme. Karadenizlilerin deyimiyle darlatma oni :D
Son olarak her şeyi açık açık konuş onunla, inisiyatif onda artık, sen de beklemede kal.
Hoşçakal KS'can <3
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar