Muhabbetin ortasında ya da muhabbet bittikten sonra atılan bu mesajlar gerçekten çok can sıkıcı olabiliyor. Karşı tarafta "hayır yani ne yapayım?" etkisi yaratabiliyor. Yapmayın arkadaşlar! Başka konu açın ama bu mesajları atmayın.
Off canım çok sıkılıyor!

Canın sıkılıyorsa film izle, gezmeye çık, efendime söyleyeyim kitap oku. Bunu neden karşı tarafa söyleme gereği duyuyorsun? Ne yapsın sana? Animatör mü bu çocuk? Şebeklik mi yapsın? Ne yapsın?
Hadi bana, beni özlediği söyle!

Bu mesajdan sonra söyleyeceği varsa bile söylemez. Sevgi cümleleri duymak istiyorsanız hedefi kendi haline bırakın. O zaten doğru zamanda size duymak istediğiniz cümleleri söyleyecektir.
Peki beni seviyor musun?

Seni sevmese neden seninle birlikte olsun? Eğer farklı bir heyecan aramıyorsa seni seviyordur. Bu soruyu sorup karşı tarafta topuklama isteği uyandırma.
Bana ne zaman evlenme teklifi edeceksin?

Otur canım sıfır! Bu tür olaylar spontane gelişir. Durduk yere olacak şey değildir. Neden geriyorsun karşı tarafı?
Uyumuş kalmışım ya kusura bakma!

Direkt olarak ayrılma sebebi. Konuşmanın ortasında eğer uyuyup kalıyorsan buna hiç kimse inanmaz. Çok klişe bir yalan. Ben uyuyorum diye bir mesaj bile atamıyorsan yolun açık olsun.
Bu mesajları bilenler, bilmeyenlere iletsin.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar