Hiç Kimseyle Sevgili Olmamanın Aslında Çok Doğru Bir Fikir Olduğunu Kanıtlayan Durumlar

Günlük hayattaki yaşantımızda ve sitedeki sorularda görüyoruz: "Şimdiye kadar sevgilim olmadı, nerede hata yapıyorum? Sizce bu iyi bir şey mi? Bir erkek bir kızın ilk sevgilisi olacağını bilse hoşuna gider mi?" falan fistan bir sürü soru çeşidi var. Bende bu sorulara bir cevap olması niteliği açısından böyle bir yazı yazmak istedim.

Keyifli okumalar.

1-Hayatınızdan çıktığı için özlem duyacağınız biri yoktur

Hiç Kimseyle Sevgili Olmamanın Aslında Çok Doğru Bir Fikir Olduğunu Kanıtlayan Durumlar

2-Vaatlerde bulunmanız gerekmez

Hiç Kimseyle Sevgili Olmamanın Aslında Çok Doğru Bir Fikir Olduğunu Kanıtlayan Durumlar

İlişkinin başında verilen 'seni hep seveceğim' ya da 'seninle evleneceğim' gibi vaatler örneğin. Doğruluğu nereden belli? Geleceği mi görüyorsun? Bu konularda büyük konuşmamak gerek.

3-Unutmak için çabalamanız gereken biri olmaz

Hiç Kimseyle Sevgili Olmamanın Aslında Çok Doğru Bir Fikir Olduğunu Kanıtlayan Durumlar

Sevginizi köreltmeniz gereken biri olmaz, unutmak zordur.

Hem ne demiş Yıldız Tilbe: "Dokunmadığım birinden vazgeçmek o kadar zor oldu ki benim için, bir de birlikte olsaydım ölürdüm herhalde."

4-Mantığınıza çoğu zaman güvenebilirsiniz

Hiç Kimseyle Sevgili Olmamanın Aslında Çok Doğru Bir Fikir Olduğunu Kanıtlayan Durumlar

Körkütük aşıklar gibi sevdiği kişiye "hayır" demeyi başaramayan insanlardan biri olmazsınız.

Aşkın ilk soluğu, mantığın son soluğudur.

5-Ayrıldıktan sonra karşılaşmaktan korktuğunuz biri olmaz

Hiç Kimseyle Sevgili Olmamanın Aslında Çok Doğru Bir Fikir Olduğunu Kanıtlayan Durumlar

Belki 'korku' doğru bir kelime değildir. 'Telaş' desem belki daha doğru anlaşılabilir.

6-Sevgili cinayeti haberleri ufkunuzu açar

Hiç Kimseyle Sevgili Olmamanın Aslında Çok Doğru Bir Fikir Olduğunu Kanıtlayan Durumlar

Belki de size hiçbir şey çaktırmadı ama aslında bir psikopat, nereden bileceksiniz?

7-Kafanız rahattır

Hiç Kimseyle Sevgili Olmamanın Aslında Çok Doğru Bir Fikir Olduğunu Kanıtlayan Durumlar

Kendinizden başka düşünmeniz gereken biri yoktur. Kendinizden başka insanın sorumluluğunu üstlenmezsiniz.

8-Bonus: Dinen yanlıştır

Hiç Kimseyle Sevgili Olmamanın Aslında Çok Doğru Bir Fikir Olduğunu Kanıtlayan Durumlar

Günümüz olanakları insanları sevgililiğe itiyor ama ben bunun yanlış olduğunu düşünüyorum. Karşıt görüşlü insanlar elbette olacaktır, saygı duyuyorum fakat yorumlarda sert çıkışlar yapmazsanız sevinirim.

Ayrıca burada 'sevgili olmak'tan bahsediyorum, 'sevmek'ten bahsetmiyorum. Sevmek güzel olabilir ama sevgili olmanın yanlış olduğu kanaatindeyim.

Doğru insanlara gönül vermeniz dileğiyle...

#MünzeviBayan

Hiç Kimseyle Sevgili Olmamanın Aslında Çok Doğru Bir Fikir Olduğunu Kanıtlayan Durumlar
Cevapla