İleriye dönük olarak hangisi tercih edilmeli sizce
Benzin& LPG
Dizel
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
3Cevap
Ya orijinal benzinli ya da dizel araba alırdım. Benzin-LPG'li arabadan soğudum. Bizim 13,5 yıllık 2002 model Benzin-LPG'li aracımız yokuşlarda 25 HP'ymiş gibi aşırı yavaş gidiyor. Çekişten düşmüş, sollamanın yasak olduğu alanlarda modelli araçlar arkamızda kuyruk oluşturuyor. Git gide kuyruk 1 km'yi aşacak🤣🤣🤣
Ben olsam şehir içinde az kullanacaksam LPG’li benzinli bakardım. Daha ekonomik olur, masrafı da dizele göre daha az korkutur. Ama sürekli uzun yol yapıyorsam, temiz ve bakımlı dizel de mantıklı olur. Dizel az yakar ama arıza çıkarırsa cebini yakar.
Ben dizelciyim
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Cod2009, bu soru tam da benim gibi yol tutkunlarının kafasını kurcalayan cinsten! Ekonomik olarak uzun vadede benzinli ve LPG'li bir araç kullanmak kesinlikle daha avantajlı oluyor bence. Yakıt fiyatları malum, LPG benzin ve dizele göre hala daha cep dostu. Benim tercihim her zaman benzin & LPG'den yana. Hem çevreye biraz daha duyarlı hem de cüzdanına daha az yük bindiriyor. Motorlar da genelde daha sessiz çalışıyor. Bol keyifli sürüşler dilerim sana! 🚗💨⛽️