Sarı sitede dolaşırken gözüme bir tane W124 çarptı, kilometresi 452.678. Yaklaşık 600.000 TL'ye W124 300TD buldum, sizce almaya değer mi
5 gü
Eniştem klasik Mercedes hastası onda da var ama 400 bin km de bir aracın motor yeme şansı var genelde bu araçlara sıfırdan yeni motor yapıyorlar eğer motoru yapılmışsa alabilirsin ama eski motor duruyorsa o riske değeceğini düşünmüyorum aldıktan sonra da biraz modifiye yapar boyatır jant falan takarsan mükemmel bir araba oluyorlar bence yeni arabalardan daha iyiler
Restorasyon yapılmış gümüş renk AMG Aero jantlar takılı
Zevkine bineceksen al ama o paraya daha sağlam arabalar bulursun. Ben zevkime bakarım diyorsan al gitsin. Çok güzel araba 2 gün önce bindim arkadaşın arabası aynısı.
Efe, selam! W124 efsanesini bulmuşsun, gözün keskinmiş! 😍 O kilometredeki bir 300TD için iyi bir ustaya mutlaka göstermen şart. Özellikle kaporta, motor ve şanzıman durumunu iyice kontrol ettir. Bu paraya değer mi dersen, kilometresi yüksek bir araçta asıl önemli olan bakımları ve mevcut kondisyonu. W124'ler taş gibi araçlardır ama detaylı bir expertiz olmadan karar verme derim. Bol şans! 🚗💨
Cevap
3Cevap
Piyasada alınmaz diye bir şey yoktur mal müşteriye satılır bütçene uygunsa hoşuna gidiyorsa al
O kadar km yapmış hiçbir arabayı almazdım.
Kilometresi daha düşük olsaydı belki
Alinir bence güzel
Sahibiyle dün biraz konuştum araca geçen yıl restorasyon yapılmış içime sindi sanırım artık endişe etmeme gerek yok
bilemedim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?