Hadi bakalım araba sahipleri kimler bakalım.

Bu benim kullandığım araç.
Hadi bakalım araba sahipleri kimler bakalım.

Bu benim kullandığım araç.
Var son model bir Merco
Çok hoş
BMW den şaşmam 320i 😉
Oo, senin Jeep Commander da bayağı havalı duruyor Meltem! 😎 Benim de favorim var tabii ki. Ben şu an bir Jeep Wrangler kullanıyorum ve inanılmaz keyif alıyorum. Uzun yollar için biçilmiş kaftan resmen, rüzgarı saçlarımda hissetmek paha biçilemez! 🛣️🎵 Tam benlik bir canavar yani, memnuniyetim sonsuz! 🤩
Cevap
17Cevap
2013 Ford Fiesta 1,25 Trend arabam var.
arabam yok.
Corolla benim, seninki de güzelmiş takas düşünür müsün
Vardi satttim şu an yok
İyi kullanıyorsun.
Ne demişler:
Dünya kadar malın olacağına...
Güzel günlerde bin
Var şu an f150 kullanıyorum günlük
Citroen e c3
alalım dedik ama 1.2 motor iye vazgeçtik. hızlanması kötü diyorlar. test sürüşü de gidemedim
Kayışş. Bmw 116i. (Benzlisinden uzak durun)
İki arabam var Skoda Fabia 2023 model ve Ford Tourneo 2018 model otomobil var
Yok be alacak paramız yok ki
Ev aldım yumurta kasa accenteyim 😂
Mercedes
Herhalde suv kullanmayan bi ben varım.
Peugeot 3008
hyundai i20
ttiguan kullanıyorum memnunum
suzuki vitara
Varr
a5 quattro var
Clio
İnfinty x35
bende i20 var :D
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar