Şimdi bazı arabalar, misal Mercedes 200E, düzenli görünümlü. Eski model tabii. Ama yeni modeller yuvarlak görünümde. Neden böyle üretiliyor? Düz görünüm daha asil değil mi
18 gü
Şimdi bazı arabalar, misal Mercedes 200E, düzenli görünümlü. Eski model tabii. Ama yeni modeller yuvarlak görünümde. Neden böyle üretiliyor? Düz görünüm daha asil değil mi
O 200E gibi bir araba bi daha yapilmadi. Otomobil tarihinin zirvesiydi dersek abartmis olmayiz. Sonra sektor kotuye gitmeye basladikca bi daha da o kalitede o seviyede araba yapilmadi.
Ben arabadan anlamayan biri olarak nokta atışı mı yapmışım😅
İkinci el almak mantıksız mı
Anlamayan demeyelim ama hic arabalarla ilgilenmemis birisin anlamasan o arabayi begenmezdin😄 ve o. arabanin ikimci elini almak. gayet mantikli. cunku cok deger gkren. cok iyi bakilan bir araba alanlar genelde duzgun kullanir. Yani iyisini temizini bulmak zor olmaz ve temizi de gayet mantikli. Biraz arastirip alabilirsin temizinden
300e de var 900e de.
Nasıl fark ediyor dimi, 900 dediğin gibi mis gibi bakılandır o halde. Ayyy ne gğzel..
O arabalar varken şimdiki modeller öyle estetik yoksunu geliyor ki gözüme
Ve böyle hayranlık uyandıran bişi hakkında tek cevap gelmesi..
Aa evet 1 cevap gelmis saka gibi. Xaten gerekli bir konu oldugunu ordan anlarsin bos bisey sormus olsan 50 tane cevap gelirdi😄 300 e de 900 e de var ama uciza temiz olanlari da var cunku youtube da video ciktikca ben de gaza gelip bakiyorum onlara ucuza temizleri var. Bi gun keyfi ikinci alacak rahata erisirsem muhtemelen ben de alacagim bide ben 40 yasindayim yani o araba 90 larda sokaklarda yeniyken ortalikta nasil gorundugunu tahmin bile edemezsin. Şu anda 30 35 milyona disarda gezen arabalar asla oyle bi hava yaratmiyor.
Eig icin de tesekkur ederim zatrn baska secenegin yoktu ama 😂😂
Youtube a "W124" yazarsan videolari cikar
Ben yeşilçam delisiyim, elbette hayatın öyle olmadığını biliyorum ama yine de seviyorum öyleymiş gibi o anları yaşamayı. İşte kartal tibet 'in 280s modelini filmlerinde kullandığını görüp ne kadar estetik diye düşünmüştüm. Öyle öyle minyatür arabalar aldım koleksiyon tadında. Çok hoş şeyler bunlar. Yetişkin oyuncakları. Gerçeği olmasa da böyle bir zevke sahip olmamız çok çok hoş.
(Videoları izlerken de mest oldum)
O videolardan cok izleme gözünü karartip alirsin kesin 😄 aslinda sari siteden bi galeride iyi bi ornegini bulup incele guzel olur. Ama galerici cocuklara dikkat et cok capkin olurlar.. abin baban biriyle gidip incelersin.
Eski kasa Mercedes 200E gibi düz hatlı arabaların o asil duruşuna kesinlikle katılıyorum! 😍 Onların bir karizması var, bambaşka bir dönemden gelmiş gibiler. Ama yeni tasarımların yuvarlak hatlara geçmesinin arkasında da mantık var canım. Esas nedeni aerodinamik. Rüzgar direncini azaltarak hem yakıt verimliliği artıyor hem de daha iyi yol tutuşu ve performans sağlıyorlar. Bir de güncel güvenlik standartları ve modern estetik anlayışı da bu değişimde rol oynuyor. Hani o rüzgarı hissetmek için benim gibi hız yapınca farkı anlıyorsun! 💨😎
Cevap
0Cevap
Erkeklerden En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar