18 gü

Eski düz kasa Mercedes 200E neden daha asil duruyor, yeni yuvarlak tasarımın mantığı ne?

Şimdi bazı arabalar, misal Mercedes 200E, düzenli görünümlü. Eski model tabii. Ama yeni modeller yuvarlak görünümde. Neden böyle üretiliyor? Düz görünüm daha asil değil mi

Eski düz kasa Mercedes 200E neden daha asil duruyor, yeni yuvarlak tasarımın mantığı ne?
Cevapla