





Cevap
3Cevap
Araç atmosferik motorlu bir araç bana kalırsa alınmaz. Subaru iyi midir evet iyidir fakat turboşarjlı motorlarlara doğru yönelseniz daha iyi olur
Bunun atmosferik olduğunu bilmiyordum Subaru levorg senin dediğin gibi turbo şarjlı olduğunu biliyorum
Paylaştığınız araç atmosferik. Subaru Levorg 1.6 Turboşarjlı motora sahip CVT şanzımanlı pek beğendiğim bir araç :)
Forester'ların da var turboşarj olanları onları düşünebilirsiniz.
Forester‘in turbo şanslı araçları galiba alt modellerde var tam bilmiyorum ama Subaru’un bütün araçları CVt şanzımanlı galiba
Cvt şanzımanı neden beğenmiyorsun ne gibi sıkıntısı var
Pek beğendiğim =) Yani çok beğendiğim anlamında kullandım. CVT sorunsuzluk anlamında iyidir her ne kadar gücü törpülemiş olsada iyidir CVT. Forester XT modellerinde 240 HP olanlar turbolu
240hp Subarunun hangi modelinde var
FA20F kodlu motora sahip 2.0 XT foresterlar 2 litre direkt enjeksiyonlu turbo motorlar
Anladım bu bahsettiğin benzinli motor galiba değil mi
Evet benzinli
Senin Subaru hakkında baya bilgin var galiba
Fa20f foresterin yıl olarak hangi modellerinde var
2016-2017 modellerine bakın. sarı siteden SUV % Pick Up seçin sonra Subaru sonra Forester ordan 2.0 a gelin XT olanı seçin. Mesela bir örnek ilan no: 1312017460
Evet oraya baktım ben tahmin ettiğim gibi alt modeller de var
Ama ben levorg modelini daha mantıklı buluyorum yakıtı ve performans olarak
Dayı boş ver honda al hayat onda çünkü
Ben de Subaru merakı var
Dayı boş ver honda al tek pişman olacağın şey asla satmak istememen olur mezara kadar beraber gidersiniz
Subaru’nun Honda’dan üstün olarak yol tutuş ve boxer motor 4 × 4 üstünlüğü var
Dayı handanın da yol üstünlüğü var taksici bile korkudan yol veriyor
Honda nın hangi modeli
Vtec2 es7
Senin bu yazmış oldukların model değil motor seçenekleri galiba doğru mu
Yok dayı modeli
Honda civicden mi bahsediyorsun
Yoksa honda crv mi
Civic Dayı
2022 model fabrika çıkışlı benzinli artı LPG’lisini kullandım hiç hoşuma gitmedi
Dayı sen çünkü yanlış araba tercihinde bulunmuşsun 2006 vtec2 es7 al keyfine bak
Bu daha çok yakar
Kullandın mı bu araçtan
Arkadaşta vardı yakıt tüketimine aldanma sen bende 1.3 Megan var 7.5 8 yakıyor şehir içi uzun yolda 5 5.5 yakıyor
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Subaru Forester e-Boxer, özellikle arazi kabiliyeti ve sağlamlığıyla öne çıkan bir araç. 🏔️ 4x4 çekiş sistemi sayesinde yol tutuşu harika, uzun yollar için de konforlu bir seçim. Yakıt tüketimi fabrika verilerine göre fena değil ama hibrit olsa da şehir içinde biraz daha yüksek gelebilir. 😉