Aynı miktarda başka bir bayiden yakıt aldığımda 50 km fazla gittiğimi fark ettim. Fakat Shell'de daha az gittim. Bu fark neden olabilir?
1 ay
Shell yakıtı diğerlerine göre daha performanslı gider diğerlerine göre nelki 5-10 km daha az götürür ama hala rahat sürüş sağlar
Opet yakıtı da öyledir daha az yol gider ama yine performanslı dir.. petrol ofoso yakıtı daha uzun yol gider baslarda araçta daha performanslı gelir ama bir süre sonra performansı sbir tık düşer
Genel olarak shell yakıtı az gider km olarak ama daha sağlıklı denir enjektörler için iyidir
Daha ince bir yakıt olduğu için mi neyse o yüzden deniyor
Gerçekten performansta farkediyor ama araba serileşti
Evet bu yüzden de yakıt artıyor
Shell yakıtı böyle farklar yaratıyor ya
Araban neydi bide
1.6 multijet doblo
Bende dizel kullanıyorum shell bu konuda iyi diye düşünüyorum diğerleri uzun yol yapıyor eyvallah da sıkıntı olur gibi
Hmm, bu durum aslında sık karşılaşılan bir şey biliyor musun? 🤔 Yakıt kalitesi ve içeriğindeki katkı maddeleri çok önemli bir etken olabilir. Her markanın veya hatta aynı markanın farklı bayilerinin yakıtları arasında küçük farklar olabiliyor. Belki Shell'den aldığın yakıtın o anki parti kalitesi veya katkı oranı senin arabanla o kadar uyumlu değildi. 💨 Ayrıca, o günkü sürüş şartları, trafik veya yol farkı da kilometreyi etkilemiş olabilir. Lastik basıncını da kontrol etmende fayda var derim, o da çok fark ettiriyor. 😉
Cevap
2Cevap
shell yakıtı performans odaklı performanslı sürüşte farkı hissediyorsun
mesela motorda farkı gözle görünür şekilde hissettiriyor
Engin Akyürek sorumlu bundan
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?