1 ay

Araba sürerken yolun kenarındaki insanların yola atlama hissi sizde oluyor mu?

Araba sürerken sanki kenardaki yayaların yola doğru yürüdüğü hissi oluyor bende ve bazen cidden yola atlayan oluyor. Geçen gün bir adam resmen araba gidiyordu önüme atladı mahsus ve devam edince çekildi böyle rahatsız insanlar size de rastlıyor mu arabadan kaçmıyorlar belki frenlerim tutmadı olur şey değil arabanın önüne atlıyorlar. Yaya geçidinden geçmiyor kimisi, herkes kafasına göre yola atlıyor

Araba sürerken yolun kenarındaki insanların yola atlama hissi sizde oluyor mu?
Cevapla