2 ay

Araba sürerken arabanın sorununu hissedebiliyorum, bu iyi bir şey mi yoksa takıntı mı?

Araba sürerken arabanın bana hissettiklerinden ne sıkıntısı olduğunu az çok anlayabiliyorum. Tam olarak adlandıramasam da bir sıkıntısı olduğu zaman içimi kötü his kaplıyor ve bana hissettiriyor. Arabalarla çok ilgiliyim
Güncellemeler
2 ay
Bazen o kadar odaklaniyorum ki bu hisse araba sürmekten zevk alamıyorum
Araba sürerken arabanın sorununu hissedebiliyorum, bu iyi bir şey mi yoksa takıntı mı?
Cevapla