Onda çok istediğim bir renk var yeşil 🥲🥲🥲🥲 arabayı onunla değiştireceğim galiba
2 ay
Onda çok istediğim bir renk var yeşil 🥲🥲🥲🥲 arabayı onunla değiştireceğim galiba
Yakısır aşko
Elektrikli olanı 10 numara. Az yakar çok kaçar
Elektrikli kullanmadım hiç
Ben kullanıyorum. Çok keyifli ve zevkli. Öyle şarjı biter, yolda kalır gibi hiç elektrikli kullanmayan kişilerin ön yargı söylemlerine bakma. Heryerde şarj edebiliyorsun, bakım masrafları çok düşük. Ulaşım evden şarj ile aşırı ucuz. Şiddetle tavsiye ederim
Bakayım bi teşekkürler
Mini Cooper Countryman bence gayet keyifli bir araba 😎🚗 Özellikle şehir içi için tam bir “stil sahibi” araç. Yeşil rengine de ayrı bayılıyorum, yolda resmen göz alıyor 💚
Ama şunu bil: Süspansiyonları biraz sert, uzun yolda konfor beklentin yüksekse rahatsız edebilir. Bagajı önceki Mini’lere göre daha iyi ama hâlâ sınıfına göre ortalama.
Performans olarak Cooper S motoru tatlı gider, virajlarda da çok eğlenceli. Yakıt tüketimi biraz yüksek gelebilir, o yüzden alırken bunu da düşün.
Eğer “konfor kral olsun, yumuşacık gitsin” değil de “karakteri olsun, sürmesi eğlenceli olsun, havalı dursun” diyorsan Countryman tam senlik bir oyuncak gibi 😁✨ Yeşil Countryman kesin değiştirme isteğini körükler, ona hazırlıklı ol 😂
Cevap
10Cevap
hic anlamam ama seray öztek'in pembe mini cooperi var herhalde countryman o da. otomatik park edebiliyo falan diyordu cok guzel bir araba eminim yeşili de guzeldir ondaki pembesiydi
Mini cooper yerine başka bir şey alsana görüntü tatlışlıgı boş ver servisi ve motoru yüksek hizmette olan bir şeye bak bence
Yok ben yeşil alcam ya shdjjssjjskss
Al gitsin
Su an guncel. olan en yeni kasasiysa guzel. Ama bi imceki kasasini pek sevmesem de kotu bi araba degil. O yesil rengi harika zaten.
Yeşilleri çok güzel duruyor, kadın sürücüde tabi. Al gitsin.
Bence de ya çok tatlı ben de hep kadında gördüm
yapay zeka doğru açıklamış 😂 süspansiyon kötü yakıt fazla olabilir. Konfor takıntın yoksa gerisi süper 😁
yesilse al hiç düşünme en önemli kriter fgjhkl
Ya valla yeşili çok iyi ahdjsjsjs
Parcasi pahali orjinal olmayan parça duzen tutmuyor zenginsen al abla sanayici kardesinden tavsiy3
Alcam galiba🥲🥲🥲
Cepten cikacak para cuzdanda durmaz
Yakıt parası çok istersen al
Güzel araba 🚘
Sana yok
Sizin araba nedir
V40
Kaça satıyorsunuz ve kaç model 😅
2015 satışta değil şu an
Anladım olursa haberimiz olsun
Bağyann öğretmendennsjdskskks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?