3 ay

Kışın sabahları dizel araç egzozundan hafif beyaz duman çıkmaması normal mi?

Aracım 1.3 Doblo. Kışın bazı araçlarda hafif duman çıktığını söylüyorlar. Benim arabada yok. Yani en son 2 hafta önce sabah çalıştırdığımda, hafif duman attı. 2 dakika sonra kesildi. Normal mi?
Kışın sabahları dizel araç egzozundan hafif beyaz duman çıkmaması normal mi?
Cevapla