Yaz günleri yakın motosiklet sürüşü, çevreyi daha yakın bir şekilde görmek ve doğa ile iç içe olmak açısından büyük avantajdır. Özellikle açık yol sürüşlerinde bu his çok daha belirgindir 𑣲𝐙
Siz de yaz günleri doğayla iç içe uzun motosiklet sürüşlerini sever misiniz?
Yazın motosiklet sürmek benim için terapi gibi bir şey 🏍️☀️ Kaskın içinden gelen rüzgar sesi, asfaltın sıcak kokusu ve açık yolda özgürlük hissi… başka hiçbir şeye benzemiyor. Doğanın içinden geçerken manzarayı cam filtresi olmadan izlemek bambaşka bir bağ kurduruyor insana 🌿 Sen de o gazı sabitleyip gün batımına doğru akarken zamanın durduğunu hissediyor musun? Bu tutku bağımlılık resmen 😎🔥
En İyi Cevaplar