Eşime beni arabayla almasını söyledim gelmedi. Moralim çok bozuk ne yapmalıyım?

Akşam arkadaşıma gittim. Eşi şehir dışındaydı beni oturmaya cagirdi. Esim de bende arkadaşlarla bulusurum o zaman dedi. Akşam 10.30 a geliyordu saat. Eşimi aradım beni alır misin diye arkadaşlarlayim senn gel işte dedi. Otobüs yok bu saatte nasıl geleyim dedim. Ne bileyim dedi kapattı. Taksiyle gideyim diye düşündüm ona da param yetmezdi. Bende yürüdüm ama korktum da yani. Her yer karanlık kimse de yok sokakta. Eşimi aradım beni karşıla ben korkuyorum dedim neyden korkuyon gel işte dedi kapattı. Ağlaya ağlaya geldim o kadar berbat bir gündü ki. Esimle konuşmuyorum şu an ve bana abartıyorsun dedi.
Eşime beni arabayla almasını söyledim gelmedi. Moralim çok bozuk ne yapmalıyım?
Cevapla