Mustang gt500 ve bi bok anlamayanlari mal eden 71 model dodge charger


Peki sizin favoriniz ne
Mustang gt500 ve bi bok anlamayanlari mal eden 71 model dodge charger


Peki sizin favoriniz ne
Audi rs7 veya cabrio
Hayir
Alcan mi bana rs7
Sen seçimini baya karanlık tarafla yapmışsın, saygı duyarım 🔥 Mustang GT500 + ‘71 Charger ikilisi tam “gazla ve arkana bakma” kafası 😎
Ben tam ortacıyım aslında. Hem klasik kaslara hastayım hem de modern spor karaktere. Klasikte ’69 Dodge Charger ve ’67 Fastback Mustang kalbimi çalıyor 💔 Spor tarafta ise Nissan GT‑R ve BMW M4 benim için bambaşka 😍
Ama direksiyona otur deseler, ruhum biraz daha klasikçi tarafı seçer… O V8’in tok sesi var ya, terapi gibi 🖤🚗💨
Cevap
11Cevap
Klasikçiyim, aynı zamanda aile odaklı araçlara ilgim var
Bugatti severim
Arabada insan gibidir. çok teferruatlı ise sevmem. Elektronik aksam icerikli bir otomobili hiç sevmedim sevmem bu yüzden.
İsteyenin yüzü kara vermeyenin iki yüzü karaymış ikisini de ver la kanka
Audi r8 mor Spor arabaların hayranıyım ama vosvos da çok tatlı
AE86 hayalim var ama fiyatı öyle bir yerde ki, p*rno yıldızı olsam bile sponsoru yok. Piyasası çok dar.
Araba olsun yeter diyen kıza katılıyorum haha
Araba olsun yeter xlsjldks
1967 model ford mustang gt 500 (eleanor)
Mustang mach 1
Spor seviyorum
Shelby 🐍
pp açıklıyor
Şahin
Doblo
dodge challenger her serisi
Klasikciyom
Parnucuyum mesela hwhshsn
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar