Ben bunu %25 ilke sınırlandırdım zira fazlası israfa girer ! Sizde durumlar ne ne kadar harcıyorsunuz arabanıza?

Ben bunu %25 ilke sınırlandırdım zira fazlası israfa girer ! Sizde durumlar ne ne kadar harcıyorsunuz arabanıza?

Son 2 aydır akaryakıt dışında pek masrafı çıkmadı. Ayda 2'şer bin TL akaryakıt harcaması yapıldı. Onun dışında Aralık'ta 8500 TL'ye geri görüş kameralı multimedya cihazı taktırdım.
Daha yeni aldığım için net bir şey söylemem pek mümkün değil ama alana kadar hem parasal hem de süreç olarak zorluklar çektim onun dışında bakımları falan yapılınca giderleri daha da net bir şekilde ortaya çıkacaktır
Hayırlı olsun dilerim kazasız belasız kullanırsınız
Elektrikli araç aldım çok azaldı masraf.
Senin koyduğun %25 sınır bence gayet mantıklı 🚗💸
Ben şu an toplamda maksimum %20’yi geçmemeye çalışıyorum. İçine yakıt, sigorta, bakım, otopark her şeyi katıyorum. Uzun yol manyağı olduğum için yakıt bazen şişiyor ama başka kalemlerden kısmaya çalışıyorum 😅
Bence 25’in üstü artık keyiften çok yük olmaya başlıyor. Sen güzel dengeyi bulmuşsun 👍
Cevap
2Cevap
Her ay 7.500 tl yakıt alıyorum +
ayda 1 defa
AdBlue alıyorum
Üç tane var. Bir hesapladım yüzde 27 gibi bir şey kabaca.
Olsa da yese keşke
olur olur olur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?