Trafikte kaza yüzünden yaşanan uzun gecikmelerde nasıl tepki verirsiniz?

Yola çıkalı 45 dk oldu ve yol kaza nedeniyle kapalı. Bu durumda sinrilenmek mi lazım yoksa, şükür kaza yapan biz değiliz deyip sevinmek mi lazım? Hangisi senin karakterine uygun?

Trafikte kaza yüzünden yaşanan uzun gecikmelerde nasıl tepki verirsiniz?
Trafikte kaza yüzünden yaşanan uzun gecikmelerde nasıl tepki verirsiniz?
Cevapla