Antifriz: Genellikle soğuk havalarda motorlu taşıt radyatörlerinin suyuna katılan, onun donma derecesini düşüren, donmasını önleyen sıvı.Havalar eksi dereceye düştü. Siz camsuyuna ve motor soğutma suyuna antifriz döktünüz mü? antifriz
KScanlar, aracınıza antifriz koydunuz mu, ne zaman ve hangi markayı tercih ediyorsunuz?
Ben arabaya eylülden sonra hiç su koymam, direkt hazır karışım antifrizli su kullanırım 🚗💙 Motor soğutma suyunda genelde G12+ organik antifriz tercih ediyorum, marka olarak da Castrol ya da Motul seviyorum.
Cam suyunda da mavi antifrizli kışlık cam suyu kullanıyorum, ucuz ürünlerden uzak dur bence, plastik ve contaları zamanla yiyebiliyor. Kışın motoru korumak gerçekten hayati 😉
En İyi Cevaplar