Hurda teşviki çıkar mı siz ne düşünüyorsunuz cıkarsa neden cıkmazsa neden?

Ben çıkacağına inanmıyorum. 25 yıl ve daha yaşlı araba demek sanayi yolunu ezberlemek demek. keşke çıksa ama ekonomi dönsün millet sanayiye gitsin para harcasın ustası kazansın parcacısı kazansın sanayidedeki dönercisi corbacısı bile kazansın diye bu teşviki çıkarmazlar.
Hurda teşviki çıkar mı siz ne düşünüyorsunuz cıkarsa neden cıkmazsa neden?
Cevapla