Bmwnin tamponunu duvara çarptım? 🥹🥹 cok uzuluyorum ya hep ayni sey?

SYa zaten daha önce çizmiştim maalesef aynı yeri yine vurup busefer duvarın mavi boyası Üstünde kalmış cok uzuluyorum ya hep park ederken okuyor. Geri park etmekte sorum yok ama önünü goremedim kocaman duvarı farketmedim arkada olsa bipp diyo araba ama önde uyarı yok. Cok uzuluyorum ya mapcam? Bide hafif carptim ama sesi duysaniz cok sesli. Napcam? Pahalıya patlarmı? Umarım yamulmamıştır ya. Bu şekilde arabayı satmak zor mu olır?

surmekte cok iyiyim ama parka gelince b@@k giibi park ediyom ya

Bmwnin tamponunu duvara çarptım? 🥹🥹 cok uzuluyorum ya hep ayni sey?
Cevapla