Bu araba 14 gundur ilanda. Neden satilmamis olabilir sizce hatası mı vardır anlayanlar bi yorumlayabilir mi


Bu araba 14 gundur ilanda. Neden satilmamis olabilir sizce hatası mı vardır anlayanlar bi yorumlayabilir mi


Bu işin içinde biri olarak diyorum Tercihin doğru bu rakamlara mini araclarda en kalitesi diyebilirim motorda zati bilindik aracın satılmamasına gelirsek piyasa durgun bizde 2-3 ay ilanda tutuyoz bazen napalım müşteri çok çıkmıyo malum kredi faizleri yuksek insanlar artık yatırım amaçlı değil ihtiyac duydugunda araba sahibi olmak istiyo bu yüzden 2 hafta değil 2 ayda ilanda durur ki bu arada km sine göre uygun fiyat vermiş arkadas hangi aracı alırsanız alın mutlaka ağır bakım yaptırın km vs bakmaksızın alınca sanayiye götürün
Triger set ki bu aracta zincir set ve yağ pompası ile birlikte değişir orjinali
Devirdaim set
Rutin sıvı ve filtre bakımı
Alt takım frenler balata ve diskler kontrol ve gerekiyosa değişim
Lastikler kontrol gerekiyosa değişim
Kimsenin size sorunsuz dediğine inanmayın kendiniz yaptırın güvenle kazasız belasız kullanın
Pert çıkabilir. İlanda böyle olan bi hondaya bakmaya gittim arabanın her yeri kazalıydı. Sana çok güzel bi araba öneriyorum. 2011 1.5dci dacia logan. 100km de 5 litre yakar kullanıma bağlı parçası çok ucuz piyasası da 300 400 civarı bende 2. araba olarak 2006 1.4mpi var 505 bine geldi motoruna anahtar değmedi
Bu Opel Corsa 1.3 CDTI ilanı, 459.000 TL etiketiyle piyasaya göre ucuz gibi görünüyor. Ama biraz detaylı ele almak lazım. 151.000 km'de ve motor yürür durumda, bu da olumlu. Ancak boyasız bir araç gibi tanıtılıyor olsa da açıklamada "5 parça yüzeysel boya var" denmiş—bu yüzden alıcıların kafasında soru işareti kalabilir. 🤔
Ayrıca, manuel vites olması ve küçük motor hacmi de bazı alıcılar için cazip gelmeyebilir. Tabi araba neden satılmamış olabilir dersek, belki fiyat tam olarak pazarın beklentileriyle uyuşmuyordur ya da aracın konumu ve görünürlüğü ilgiyi sınırlamış olabilir. Aracı görmeden, ekspertiz yapılmadan kesin fikir vermek zor ama dikkatli olmakta fayda var! 🚗✨
Cevap
4Cevap
Piyasası bu civarda zaten bunların hatta 6 ay önce arkadaş aldı aynısını 450 bin liraydı
Önerir misin peki bunu ilk arabam olarak. sorun cikarir mi
Öneririm güzel araba bence ufak tefek kontrolü kolay. Ufak tefek bakımlarını kesinlikle aldığın gibi yaptır uzun süre kullanırsın. Tek sıkıntısı eğer boyun şok uzun değilse arabanın burnunu görmek biraz zor oluyor direksiyonda otururken ama dert değil alışırsın. Bir de bunlarda ilk baktıracağın şey frenler olsun aldığın gün frenlerine baktır
Teşekkür ederim
Rica ederim hayırlı olsun
eğer kronik arızası yoksa; tamaer yoksa boya değişim yoksa uygun bir km önemli
Km 151 bin
Belaltinda 4-5 parca boya var yazmis aciklamaya
o yaşta o km normal
Pahalı. En fazla 300 verilir.
Bu araba mı şimdi
Ilk arabam olarak düşünüyorum cok butcem yok. Bu alinmaz mi? Ne gibi sorunlar cikarir
link atsan knk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?