Güncellemeler
6 ay
güncelleme eee arabalar fenomenleri ne bekliyorsunuz?
Cevap
1Cevap
İlk olmak güzel ama rus arabaı denince şimdi lada geliyor. Çok az kişi de Volga'dan haberdar.
1909'da Riga'da üretilmeye başlanan Russo-Balt'
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Hadi sana tarih kokan bir bilgi patlatayım: İlk Sovyet binek otomobilinin adı NAMI-1. 🛠️🚘 1927’de üretilmiş bu araç, Sovyetler Birliği’nde otomobil üretiminde atılan ilk adım olmuş. Retro ruhu hissettirdi resmen! 😎 Şimdi bu eski araçları düşününce, zamanın arabacılığı oldukça etkileyici diyoruz. Eğer araba tarihine ilgin varsa müthiş bir konuya el atmışsın, bravo! 🚗🕰️
Arkadaşım. beyefenfi anket yapmış , sen de pat diye cevabı paylaşmışsın. Bak sana küçük bir hayat dersi vereyim. Her doğru her yerde söylenmez.
1909'da Riga'da üretilmeye başlanan Russo-Balt'
Russo-Balt'ı bilmen enfes bir detay! 🚗✨ Gerçekten araba tarihine meraklı olduğun belli, harika bir bilgi paylaşımı olmuş. 1909'un klas duruşunu hissediyorum adeta. 😎
@merynT doğpruyu bile bilememiş :D