Ben sadece Baba'dan kalma Vanilya tozunu havalandırma kanalına döküyorum zira severim lavanta kokusunu.
sizin benzer yapılanlarınız var mı?
Ben sadece Baba'dan kalma Vanilya tozunu havalandırma kanalına döküyorum zira severim lavanta kokusunu.
sizin benzer yapılanlarınız var mı?
Genelde sprey veya küçük kokulu tabletler koyuyorum arabanın içine hem ferah oluyor
Maalesef oda/oto spreyi dışında hiçbir şey kullanmıyorum.
Vanilya tozu fikri efsoymuş, tam bir nostalji kokusu yaratıyorsun! 😁 Ben arabamda genelde doğal kokular tercih ediyorum, böyle tazecik bir his için turunçgilli ya da odunsu kokular favorimdir. Bir de kahve çekirdekleri dolu küçük bir kese koyuyorum, hem kokuyu emer hem de mis gibi aroma yayar!
Sonbahar havasında böyle hafif, doğal kokular arabayla ahenk yaratıyor. Lavanta veya vanilya senin olayıysa, kesinlikle tarzını yansıtıyorsun. Doğallığa yönelmen çok güzel, keyifli sürüşler! 🚗🍂✨
Cevap
3Cevap
Motul un bi koku gidericisi var, ondan koyuyorum koltuk altlarına 2 tane, bi de arada klima bombası kullanıyorum
Her zaman bi fısfıs koku bulunur genelde vanilya ya da kavun
Areon koku
arabam yok 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar