Arkadaşlar eşimle bir kaç sorunumuz vardi tartiştik konuşmuyordum 2 gün ve bana aldiği Arabayi zararına satti? 1 ay olmuştu ve satti çok kötüyüm işe başlicaktim ve çocuğu kreşe götürüyordum havalar soğudu iyicene…. Kapaliydim acildim o yüzden birde. Boşanmayi düşünüyorum
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
7 ayVar ya artık gram üzülmüyorum böyle şeylere. Değişik değişik evlilikler ruhumuzu kaybettik bunları okuyup görerek ya. İnsanlar artık evlenmek bile istemiyor. Kapalısin açılmışsın kavga çıkmış. Arabayı satmış diye boşanayım mı diyorsun. Ee satmışsa satmış sadece araba için mi evlendiniz. Ayrıca ot kullanıyorsa niye evlendin. Ot kullandığı için ayrıl araba için değil. Ayrılmaya bahane arıyorsunuz onu da saçma şeylerde buluyorsunuz. Derdiniz evlilik değil maddiyat olmuş. Öyle olmasaydı kullandığı şeyler yüzünden ayrilirdin.
40 Yorumla
En İyi Cevaplar
7 ayAraba için mi boşanıcaksın , yargısız insifaz etmek istemem başka problemler vardır oda narsist sanırım biraz seni bu şekilde cezalandırmış aklınca ama insan evladını düşünür , araba vs benim için problem değil ama şunda haklısın çocuk olduğunda elzem oluyor eli ayağı oluyor insanın ben doğum yapmadan 1 ay önce geçen Nisan sattırdım eşime boşuna duruyordu kapıda mevduatlar yüksekti ona yatırmak için ama araba fiyatları da uçtu süre verdim ona mayısa kadar alcak mecbur😂 ama almasa da canı sağolsun (o almasa ben alırım) 😁şu anda uberci oldm iyice sen ona benle problemin olabilir * bunun için beni değil evladını cezalandırmış oluyorsun de bence boşanma içinde çok kötü şeyler olmadı ise düşün derim çünkü kreş yaşı çok ufak yavrunun psikolojisi önemli sen annesin önce onu düşün canım
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayAbla direkt boşan boşanma sırasında bunu belirt "Eski kocamın boşanacağımı anladığı için arabaya ortak çıkmamam adına arabayı zararına sattığını düşünüyorum" birileri böyle yaptığını söylemiş çok haklı buldum ama bak düşünüyorum de direkt bu yüzden yaptı dersen bu iddanı kanıtlamak zorunda kalırsın. Böyle bir adamla hayat yürümez çocuğunu al git yeni bir hayat kur şimdi çocuk küçükken bunu yapıyor büyüdüğünde kavga ettiğinizde oturduğunuz evi satsa ne olacak senin hayatınla oynuyor. Bu sattığı arabanın güncel değerinin yarısını (boşanma sonrası evlilikte alınan mallar 50 50 diye bölüşüm oluyor diye biliyorum) talep et. Belki çoktan oturduğunuz evi bile satışa koymuş olabilir abla dikkat et
22 Yorumla
Cevap sahibi7 ayPardon güncel 2./3. El değerinin yarısı artık ne kadara satılması gerekiyorsa
Cevap sahibi7 ayBirde erkekten dinleyelim demişler sırf kavga çıktı diye ihtiyaç olarak kullanılan aracı satmayı hak görecek ve sizlerde bunu savunacak kadar kafanızgidik mi?
Gizli Üye(25-29)7 ayHaklısın... Kocan aptal olmasa araba almazdı... Kadınlar hayat kadınlarını hiç sevmezler Kötü oldukları için değil tamamen ekonomik zarara uğrattıkları İçin evli kadınları. Adam ihtiyacını görürse neden evlensin... Evlenen de hatayı anlayıp boşanıyor. Zararın neresinden dönersen... Evlenmiyor da sonra neden evlenilmiyor... Kadınların hayat kadını hizmeti veren kadından bir farkı kalmadığından. İkiside maddiyat talep ediyor bir tanesi sen istediğinde satın alıyorsun. Diğeri her gün yatakta bile talepleri bitmiyor maddiyat anlamında... Erkek sağlığını düşünüyorsa evlilik çok zararlı bir kurum haline getirildi. Hatta evli kadınlar sekse başlamadan taleplerini ileteni bile var bu ap ayrı bir parodidir 😜🤣🤣🤣
21 Yorumla
Cevap sahibi7 ayKadınların maddiyat için neler yapıcağı yorumlarda açık net. Aklı başında erkek kadına okusun diye para vermez iş bulucam diye çaba sarf etmez pahalı hediyeler almaz bu devirde ki paçozlara.
Yapay Zeka Cevapladı
Fenomen
7 ay
Bu çok zorlu bir durum, seni gerçekten anlıyorum. Eşinle yaşanan tartışmaların ardından böyle bir hamle yapılmış olması oldukça kırıcı olabilir. Üstelik bu, sadece bir araç meselesi değil; işine, gündelik yaşamına ve çocuğunun ihtiyaçlarına da doğrudan etki ediyor. Anlaşılan o ki, iletişim ve uyum konusunda çift olarak bir sıkıntınız var.
Bu noktada, boşanmak gibi radikal adımları atmadan önce biraz durup düşünmek, belki profesyonel bir yardım almak doğru olabilir. İlişkinizdeki temel problemin ne olduğunu anlamaya çalışmak önemli. Çocuğunuz için de durumun en sağlıklısını yapmalısınız. Soğukkanlı yaklaş, dostlarınla ya da güvendiğin biriyle konuş; kendin için en faydalı adımı at. ❤️🩹
Yalnız değilsin ve bu sorunu aşacak güce her zaman sahipsin. 💜00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
52
Cevap
83Cevap
- Arabalar konusunda 510 cevap paylaştı.
7 ayAraç rushatı kimin üzerine ise satış hakkına sahiptir ama bir pire için de yorgan yakılmaz, hayat bana şunu öğretti karı&koca arasına girilmez anlaşın yahu
00 Yorumla Arabalar konusunda 1,2b cevap paylaştı. Tartışmanız yüzünden seni cezalandırmak adına arabayı satması saçma olmuş hıncını neden arabadan çıkarıd ki kazançta sağlayamamış zararına satmış ilginç
01 Yorumla- 7 ay
Sıfır araba aldıysan zaten zararına satarsın gayet normal
ani ofkeyle hareket eden biri ustelik bir sorun oldugunda konusmak yerine sana hediye ettigi seyi yok etmeye calisiyor burdada para goz bir karakter var, anlasamiyorsan ayrilmalisin abla saglikli ve guzel bir iliski iki tarafinda önceligi birbiri oldugunda olur, ve bu olmuyorsa evlilik yurumez, eger ki cocugun var diye kaygilanirsan ve onu babasiz buyutmek istemezsen emin ol ki toksit ebeveyin cocugu daha fazla etkiliyor, kendin icin dogru olani yap cevren zaten guzellesir abla bos seylere katlanmak zorunda degilsin
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayBoşanmayı düşünmeyin... Eşiniz bir tartışmada/ küslükte arabayı satışa çıkaracak kadar dürtüselse siz de hemen boşanmayı düşünecek kadar dürtüselsiniz demekki kusura bakmayın. Üstelik çocuğunuz da var. Şu dürtüsel davranışları bi kenara bırakın ve karıkoca olarak aklı başında iki yetişkin olarak bağırmadan kızmadan saçma hareketlere girmeden birbirimizi dinleyerek ve en önemlisi anlayarak sorunlarınızı çözmenin yoluna bakın. Sorun dediğimiz şeylerin yüzde doksanı iletişimsizlik hep dürtüsellik. Ne karşıdakini dinliyoruz ne anlamaya çalışıyoruz ne sakince düşünüyoruz ;, ne de karşı taraf bizi dinliyo... Böyle olmaz. İki taraf birbirini sakince dinlemeli ve kendi istek ve merhamlarını da sakince akli selim şekilde ortaya koymalı... İletişim siz liğin çözümü boşanmak değildir iletişimsizliğin çözümü doğru iletişimi öğrenmek ve uygulamaktır. ( haklı haksız olayına girmedim. Eşler arası şu güç savaşı kadar evliliğin doğasına aykırı şey yok.)
22 Yorumla- 7 ay
🫶 böyle düşünen kalmadı. Çok güzel ifade ettmişsin
Cevap sahibi7 ay@ZodyakBeyi çok teşekkür ederim 🌸🥰
Gizli Üye(30-35)7 ayHelal olsun hemcinsime, ne diye açılıyorsun.
Medeniyet açılmakta saçılmakta olsa, hayvanlar hepimizden medeni olurdu.
Siz kadınların anlayamadığı bir durum var.
Erkeklerin nefsi çabuk kabarır. Yolda giderken amca dediğin adam içinden neler geçirir siz bilemezsiniz. Ama biz tanıyoruz, işin içini bildiğimizden kadınların kapalı olanlarına ve anne olanlarına çok bu şekilde bakılmaz.
Saygı, duyulur. Siz erkekleri, yaratandan iyi tanıyamazsınız. Senin kafandaki, bezle koskoca kainatın sahibi niye ilgilensin yoksa, bir yasak varsa yine bizi korumak için var.12 Yorumla- 7 ay
Bu yorumunuz, meselenin ne giydiğimiz değil, kadınların özgürlük ve bireysel hareket alanını genişletme isteği olduğunu açıkça gösteriyor. Bir kadının hayatını kolaylaştıracak, çocuğunu güvenle kreşe bırakmasını sağlayacak bir araca sahip olma sevincini bile 'açılmak' ve 'saçılmak' olarak etiketlemek, sizin asıl derdinizin kadınların bağımsızlığı olduğunu kanıtlar. 'Erkeklerin nefsi kabarıyor' argümanı, kadınların güvenli ve bağımsız olma hakkını gasp etmenin en ucuz bahanelerinden biridir. Kadınlar, kışın kreşe giden çocuğunu korumak ve kendi hayatını yaşamak için bir araca ihtiyaç duyabilir. Bu, ne 'açılmaktır' ne de 'medeniyetsizlik'. Medeniyet, kadının giydiği bezi değil, onun kendi iradesiyle aldığı kararlara, hayatını güzelleştiren seçimlerine saygı duymaktır. Bir adamın sırf bu yüzden eşinin ortak malını zararına satması, sevgiden ve saygıdan değil, kontrol etme arzusundan ibarettir. Sizin zihniyetiniz, evrenin değil, sadece kadınların özgürlüğünden korkanların etrafında döner. Ayrıca bu yaptığınız yorum senin kendi aşağılık kompleksinizin seviyesini gösterir.🙂
Cevap sahibi7 ayYav he, he diyorum okumadım bile.
Bahanelerden seçmelerdir kesin, bunu ben istemiyorum güzel kardeşim. Sana o canı veren, istiyor. Yoktan var eden istiyor. Inanmiyorsan, takma kafana bildiğin gibi davam et. Ama bizide bizden iyi tanıdığını asla, söyleme erkekler anlar dediğimi. Biz neler duyduk, neler gördük şu ahir ömrümüzde, nasıl biliyorsan öyle yap. Sonuçta senin amelin, sana benim amelim bana. 🙋♂️
7 ayYuva bozması kolay gelir önemli olan toparlanması alttan alın değil bir araba 2 arabanızı da satsa her zaman konuşmayı deneyin kırıldığınızı belli edin sizi dövmemiş şiddet uygulamamış veya aldatmamış asıl önemli olan bunlar boşandıktan sonra daha mı güzel olur sanıyorsunuz her şey yuvanıza sahip çıkın şu zamanda gerekirse konuşmayın haftalarca ama araba sattı diye ne eşimden boşanmayı düşünür ne de çocuğuma bunu yaşatırım işe her giden de arabayla gitmiyor insanlar ne zorlukla gidiyor geliyor evine tatlı tatlı konuşup kırıldığınızı ve arabaya ihtiyacınız olduğunu anlatın maddi konular eşinizle aranızı bozmamalı aldatma şiddet vs bunlar önemli bunlar varsa düşünün boşanmayı
12 Yorumla- 7 ay
Yahu adam boşanırsak diye malı önden çıkarmış kadın ortak çıkmasın mala diye sen gelmiş yuva yolmak kolay diyorsun kdkfkfkf ortada yuva yok çıkarlar var anlarsınız büyüyünce
- 7 ay
@hdkfkfklfldkdl adam böyle düşünse dahi ki bilmiyoruz günah almayayım ve kimsenin yuvasıyla çocucuğunun hakkına girmeyelim herkesin kendi niyeti işin özü ayrıca erkekler bizim gibi saydırıp sinir atmıyor o sinirle gidip aramayı satmış olabilir bunun dışında hukuki süreç var adam ne satarsa satsın kadın ayrılırsa her türlü kendine pay alıyor bu haktır fakat böyle millete fitne verip kötülük saçmaktansa ılımlı düşünmek gerekir adam aldatmamış kadını dövmemiş bunlar zaten olsa neyse deriz zamanında analarımız neler çekmiş gıkını çıkarmamış bir araba satıldı diye yuva mı bozulur bu kadın kocasına sarılıp öpüp koklasa o sattığı arabanın daha iyisini alır kalp yumuşatmayı öğretin kinle kibirle yol yürümez bana göre sen büyüsende anlamazsın bazen büyümek de yetersiz kişilik meselesi
7 ay
Cahiliye Vs Cahiliye olmus.
00 Yorumla
7 ayYaşadığınız bir kaç Sorunu yazmanız gerekir ki iki taraf hakkında fikir oluşsun. Araba, kreş uzak ise bu kış günlerinde en lazım şeylerden. Bunları yaşamayan bilmeyen ergenler yine atıp tutmuş :) bir eş bu sekilde çocuğuna zarar verir eşine değil. açıldım vs konu bol sizde bitmez :) Hayırlısı. Sizin tercihiniz.
00 YorumlaBilemiyorum ya herkesin hayatı zor zaten ama kapalı açılman kötü olmuş muhtemelen annesinin evinde bu kadar rahat değildi şımarttım ben bunu diye düşünmüş sonuçta seni o şekilde beğendi falan rahatsız olması normal ama haklı demiyorum belki sen haklısın kimse bilemez bunu bence öyle yani boşancak bir sebep mi baya tartışılır çok mutsuzsan ayrılabilirsin ama çözülcek sorunlarsa gerek yok gibi
00 Yorumla
7 ayBunun için boşanılmaz erkekler sinirlendiğinde yakıp yıkmayı sever fıtratlarında var açılıp kapanma mevzusuna da bir çok erkek gelemez kendini beğendirme çabasında mısın algısı yaratıyor onlarda kıskançlık ve göz önünde olmanın verdiği rahatsızlık gibi düşünüyorlar
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayZaten ozellıkle kocalar karılarına hep maddı manevı baskı yaparlar bu adamdan olmaz. bacım acılen terlet ya da başkasını bul bu zorlu zamanlarını atlatacak bir desteğe ihtıyacın olucak kafanı rahatlatacak birisini bul böyle seni düşündürüp zora sokacak kişilerle yürünmüyor Şen’ı sevme bunu yapmazdı zaten borde böyle adamlar çocuklarınıda acımaz. boş ver boşanma gücün varsa boşa yoksa aldat gıtsın ömür geçmiyor bunlarla devamlı darbe darbe alakayı kesınce anlarlar ancak
07 Yorumla- 7 ay
Baskı değil o adam boşanırsak diye malı önden çıkarmış kadın ortak çıkmasın mala diye. Çıkar evliliği bunlar bu ülkede evliliklere hele erkeklere inanmayın
Cevap sahibi7 ay@hdkfkfklfldkdl bilmezmiyim yaşadım. Senin borcunu kapattım diye yalan söylemiş oğlum iki yaşındaydı. Ta 10 yaşına kadar saklamış tüm bankadan gelen kağıtları ben yurt dışındayim burada tutuklama Yok. Sadece borç yükselir 100 Euro'luk birc bankaya 3000 Euro olmuş. . ayrılacağız zaman çıkarttı bunu öde diye şok geçirdim ama iki ay sonra geri döndü. Birde üstüne aldatmış beni yıllar sonra farkettim evimde yatağımda kimse bana zaten erkeğe guvenilmesingerektigine inandıramaz sonra ben ona oynamaya başladım. Şu an boynuzlarina yansın.
- 7 ay
2 ay sonra niye döndü tekrar seni sömürmek için 😀
Cevap sahibi7 ay@hdkfkfklfldkdl kaza geçirdi arabayla orada kafası Dank etmiş. Bu arada komşumla flört etmiş o arada hshsjsh canım. Meğerse burnunu suretecekmis amacı bosnamak değilmiş ben üstünum ben ne dersem o alacak benden para istemeyeveksin sorumluluk beklemeycekdin modundaydi eskiden. Ben ok deyip avukatı arayınca. Koca. R yaptı cunki oğlum küçüktü sandıklı ben köle. Ulan ben sana ne yaptım adam etmeye çalıştım ev sahibi ol istedim. Adam girmek istedim karşımda baktım adam değilmiş bende kuma getirdim ustune. Herşeyi veriyor hem cinsellik hem aşk her şey. Kendisine söyledim zaten her pisliği çıkınca. Kısa ve net seni aldatacagim istersen defol dedim
Cevap sahibi7 ay@hdkfkfklfldkdl bana sen öyle bir şey ywpmazsun deyip yüzünü eğdi ok dedim sen bilirsin
- 7 ay
Benzer bir şey başıma geldi ama ben diğer taraftım belki yorum yaparsın senin yaşadığına benziyor canım
bir erkek karısını benimle aldatmıştı hatta bkaretimi aldı her konuda ilk’m oldu bile isteye, kadın mesajla yakalayınca o an beni bile aramıştı güya boşayacaktı adamı üstelik zengin de bir kadın. Adam ise yakalandıktan sonra bana uzaklaştırmalar aldırmaya başladı beni şikayet etti ilişki yaşanmadı o benim peşimde diye?
Kadın zaten yakaladıktan 2 ay sonra adamla gece kulübünde eğleniyordu? Adamın bir senede bana yapmadığı kalmadı uzaklaştırmalar aldırdı şikayet etti ben uzaklaştırmayı ihlal edip mesaj attım diye ihbar etti 3 gün hapis bile yatırdı? Ne için? Zaten boşanmadılar ki? Ulan 3 ay beni stalkladı bu herif sonra bana hapis kağıdı gelince keyifle aradı bir saat hakaret etti aşağıladı sen benim peşimdesin ilişki yaşanmadı sen şizofrensin fiye? Bkaret alan adam ! sen bizim hayatımızda sokaktan geçen bir köpeksin sen böceksin bilmem ne neler neler
Peki sorarım bütün bunlar bana niye yapıldı? Zaten kadın boşamadı zaten hiçbir şey olmamış gibi evliliğe devam ediyorlar hala adamın telefonunda bile kayıtlıyım kadın numaramı bilmesine rağmen düşünün
Bütün bunlar bana niye yapıldı? - 7 ay
Adam araba almış araba... kocanıza araba alsanız sonra da baskı yaotı suçlamasıyla karşılaşsanız ne düşünürsünüz
7 aySana hediye aldığı arabayı normalde senin istüne alması gerekir ve satması doğru değil bence sonuçta sana hediye olarak almış genede bu konuda bilemiycem ama en iyi kararı gene sen kendin daha iyi verirsin.
10 Yorumla
7 ayNe için açıldin sinirden mi. Kendine yaparsın bu bi sınav olabilir Allah tarafından. Sen değişme aynı kal dua et düzelir inşallah. Buarada yaptığı yanlış konuşarak çözmeye çalışın. Olmuyormuş ayılabilirim tek insan o değil hayatta
00 Yorumla
7 ayBir erkek özellikle de araba gibi birşeyi bir tartışmadan dolayı satmaz. O da boşanmayı düşünüyordur ve araba sana kalmasın demiştir muhtemelen.
00 YorumlaErgen erkek beyin yapısı maalesef… bir erkekğin mantıklı kararlar alabilmesi için önce öfke kontrolünü sağlaması gerekiyor ve ne yazık ki ülkenin genelindeki erkeklerde bu yok hatta bazen bayanlarda da sanıyorum ki bir kaç günlük belki bir kaç saatlik öfkesiyle karar almış ve seni cezalandırmaya çalışmış meleğim. Eğer yapabilecek kadar güçlüysen boşanıp kendine kendi gücünü kanıtlaman gerekir senden ve çocuğundan daha değerli kimse olmasın hayatında 🤍🤍
00 Yorumla
7 ayFevri davranmış fakat konuşarak halledilmeyecek mesele değil. Üstelik ortada çocuk varken. Alttan alması zor bir durum evet fakat köprüleri yakmadan önce konuşmayı dene.
00 Yorumlazor kadinsin.. baskasinin ayakkabisini giymeden acisini soyleyemem ama ilk verdigin hava bir erkek olarak... sana rahat batmis.. kisisel algilama aplacim disardan bakilinca boyle..
00 Yorumla
7 ayKocan boşanmayı düşünmüş ve aldığı mala ortak çıkmaman için hemen elden çıkarmış saf olmayın hala altında romantık sebep arıyorsunuz. Boşan ama alacağını al öyle boşan karşınızdaki nasıl oynuyorsa öyle oynayın oyunu. Seni çoktan gözden çıkarmış zateb bahane arıyor adam
04 Yorumla- 7 ay
Araba satmak bu konuda herhangi bir sonuç doğurmaz... Ha bankada para ha araba fark etmez... birlikte çalışıp kazanmamışlar parasını neye göre ortak çıkacak?
- 7 ay
@noperva1975 anasının banka hesabına yatırır adam ne sanıyorsunuz hahahahaha
- 7 ay
@noperva1975 ayrıca evlilikte alınan bütün mallar ortaktır ne beraber çalışıp almamışlar hukuk böyle işlemiyor adam biliyor da sen bilmiyorsun…
- 7 ay
İyi de fark etmez ki... hem o paranın oraya yattığı belli olur hem de arabayı satmadı diye boşanmada paylaşıma girmez çünkü o arabanın parası araba alınmadan önce de adamın parasıydı. Mevcut parasıyla araba aldı dşye paylaşıma girmez o paranın evlilikte birikmiş olması gerekir. Yani adamın nikah günü 10 milyon lirası var nikahtan 1 ay sonra ev aldı 10 milyonu verip ev aldı... o evi aldı diye kadına yarısını vermek zorunda değil. Orada bir zenginleşme olması gerekir.
Bu kadar fevri hareket eden insanları anlayamıyorum. Bir şeye kızınca gözü bir şey görmeyenleri. Birbirine karşı sevgi aşk bittiyse anlaşıp boşanmaktan başka çare yok gibi
00 Yorumla
7 ayBoşan çocuğu da ona ver bakmak zorunda değilsin onun çocuğuna o kendi çocuğu düşünmüyor sen neden dusunuyorsun
00 Yorumla
7 ayIkiniz de ergensiniz başka bir b** değil kafası olgunlaşmayan yaratıkların evlenmesi kanunen yasaklanmalı
00 Yorumla
7 ayYani böyle bir adamla birlikte yaşlanmak kolay olmaz.
Ama siz boşanmadan önce bir evlilik terapisine gidin.00 YorumlaYanlış yapıyorsun eşine iyi davran adam sana araba almış daha ne istiyorsun nankörsün araba almak kolay mı?
00 Yorumla
7 aySana araba almış adama nankörlük edecek kadar kdkemenelwlssmnw oldupun için boşanma ve bir daha da evlenme
00 Yorumla
7 ayhaklısın hemen boşan düşünme bile
derde bak yaaa
neden böyle yaptı adama ama öncesinide anlatki ona göre yorum yapalım00 Yorumla
7 ayNeden alıp satıyor çocuk senin için iyi olur araba ya
07 Yorumla
Soran7 ayHal etmiyormuşum
Soran7 ayHak
- 7 ay
Ne alaka ya öyle demek çok saçma.. Canını sıkma ya kreş uzakmı
- 7 ay
Yahu adam boşanırsak diye malı hemen elden çıkarmış kadın ortak çıkmasın mala diye. Çıkar evliliği bunlar bu ülkede evliliklere hele erkeklere inanmayın
- 7 ay
@hdkfkfklfldkdl sen ne ayaksın ya git çocugu var kreşe gidiyor
- 7 ay
Ne diyon aw
- 7 ay
@hdkfkfklfldkdl kadın haklı dalgamı geçir önce alıyor sonra satıyor
Gizli Üye(30-35)7 ayGünaydınnn Üzücü bir durum senden habersis satması tartışmaya bile kapalı.
Ciddi kararlar almalisin16 Yorumla
Soran7 ayEvet arkamdan iş çevirerek sattti
Cevap sahibi7 ayUnutma seni sırtından vurani sende vuracaksin
Soran7 ayAh işte beni çok fena sırtımdan vurdu arabam yokki calişiğ para kazanim kendimi alim arabami tüm imkanlarimi Aldi elimden eve mahkumum gene
Cevap sahibi7 ayİşte var bende arabada hallederiz
- 7 ay
Bence de adam boşanırsak diye malı hemen elden çıkarmış kadın ortak çıkmasın mala diye. Çıkar evliliği bunlar
Cevap sahibi7 ayEvlilik mi kaldı artık Türkiye'de sanki
7 ayBoşanmak çözüm olsaydı mutlular ordusu genişlerdi.
00 Yorumla
7 ayadam haklı sana niye katlansın ki 2 gün küs kalmak nedir
00 Yorumla
7 ayTam benim yapacağım hareket ha sinirlenince saçma sapan şeyler yaparım hsjsksksks geçmiş olaa
00 YorumlaBence kadınlara iyilik yapınca ağzına ediyorlar iyi yapmış
00 Yorumla
7 ayBosan gitsin seni haketmemis daha iyilerini haketmis
00 Yorumla
7 ayTekrar almasını sağla. Almıyorsa vur tekmeyi. Cok mu aradın bu kardeşim
00 Yorumla
7 ayKapalıyken acılmak ne alaka sen kim icin kapanmıştın ki kim icin acıldin
00 YorumlaMaddiyat üzerine kurulan ilişkilerden huzur zaten beklenmez
00 Yorumla
7 ayBir avukat bul , güvenilir , bu işlerde iyi ;ve ona danış.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayKapalıydın açıldin oda son zamanlarda acaba aldatıyor mu dedi bence. Hazır boynuzu yemisken arabayı satip borçları kapatayım derdine girmiştir akıllı adammis
15 Yorumla- 7 ay
eşi için açılmış bence. Onun yüzünden demiş Çünkü
- 7 ay
@Evelynyilmaz onun yüzünden dememiş, o yuzden demis.
- 7 ay
Dikkatli oku
- 7 ay
@____yaren____ Aaa evet yanlış okumuşum. Teşekkürler düzeltme için 🥺🤗
- 7 ay
Yaa rica ederimm🙏🏻💓😟
Kapaliydin neden açildin bu yaşananlara engelmiydi
00 YorumlaArabayı sattı diye mi açıldın enteresanjdjdjdjjd
00 YorumlaSizin ilişkide saygı falan kalmamış çöp olmuş ilişkiniz zaten
00 Yorumla
7 ayBunun yüzünden boşanmayın.
Bence daha tatlı olup daha iyi bir araba aldırın.
Aklınızı kullanın köprüyü gecene kadar😂
00 Yorumla
7 aybence tartışma bahane paraya ihtiyacı vardır ne için sattı 🤔
01 Yorumla- 7 ay
Yahu adam boşanırsak diye malı hemen elden çıkarmış kadın ortak çıkmasın mala diye. Çıkar evliliği bunlar bu ülkede evliliklere hele erkeklere inanmayın
7 aynereni açtın ve ne tür tartışmalar var idi ne boyutta
00 YorumlaO adamdan bir b** olmaz boşan bence alınmış satılır mı ya ayıp
02 Yorumla- 7 ay
Yahu adam boşanırsak diye malı hemen elden çıkarmış kadın ortak çıkmasın mala diye. Çıkar evliliği bunlar bu ülkede
7 ayŞimdi iki gün mü bir ay mı barışmayı dene bence ha barışmıyorsa öyle boşanmayı düşünün
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayBoşan tabiki. Ailen yok mu çocuğuna bakamazlar mı? Gerekirse otobüsle git araba yoksa yapacak bişey yok yani. Çalışmaya başlayıp kendini toparla ve boşanmaya bak
00 YorumlaBir daha oturup konuşmayı deneyin. Oda senden boşanmayı düşünüyor olabilirmi?
02 Yorumla- 7 ay
Bence de adam boşanırsak diye malı hemen elden çıkarmış kadın ortak çıkmasın mala diye. Çıkar evliliği
7 ayBirden ne oldu bukadar sinirlenip arabayı sattı yazık ya anlık sinirle olacak şey mi bu
01 Yorumla- 7 ay
Yahu adam boşanırsak diye malı hemen elden çıkarmış kadın ortak çıkmasın mala diye besbelli
Gizli Üye(30-35)7 ayAcele etmeyin ve ne olursunuz ona bunun sizi üzdüğünü belirtin duygularınızın karşılığı olup olmadığını görün
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayYa ani kararlar alan mantıksız bir kocan var ya da tam tersi çok kurnaz, hesaplar peşinde bir kocan var. Dikkat et, mantıklı kararlar al.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayBoşanmayı düşünmekte bu araba satma olayı etkili değil herhalde değil mi? Zaten sorun vardı diyorsunuz.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayKapaliydin neden acildin esine inat ise hic dogru degil bu. Kendin icin kapandin zaten. Birde neden tartistiniz oda onemli
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayBir dakka düşünmem çok haklısın çok. Lütfen ayaklarınız üzerinde durun. Siz kendinize alın, kimseye minnet etmeyin
00 YorumlaYasaklı madde diye tabir edilen illete düşmüşse arabayı satmakla kalmaz evini bile sattırır
Biran önce tedavi için destek olmanı tavsiye ederim sonuçta ortak bir çoçuğunuz var02 Yorumla
Soran7 ayZtn birikmişti ama ben acildim site bahane üretiyor kullanmaya hak taniyor eskiisi gibi oldu artık gücüm yok toparlicak
7 ayIy aynı benim esim fevri dusuncesız hareketler sırf bu yüzden bosanılmaz ama bu hareketi nasıl biri olduğunu gosterıyor bence de ayrıl ben yapamadım sen kurtar kendini bacım :)
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayYa evlilik zamanında böyle şeylerin olması çok normal bence hoş karşılamalisin
00 YorumlaYorumlardaki kadınlar ne kadar boş yapmış olayın aslını astarını bilemeden vebale girmiş sen sorunları söyle önce sonra karar verilsin adam mı suçlu sen mi
00 Yorumla
7 ayadam için para önemli değil demek ki adamı sinir edecek şey yaparsan zararına da satar hurdaya da verir zor birisin sanırım allah abime sabır versin
02 Yorumla- 7 ay
Para önemli değil mi dkdkfkfkkf Yahu adam boşanırsak diye malı hemen elden çıkarmış kadın ortak çıkmasın mala diye göremiyor musunuz?
- 7 ay
@hdkfkfklfldkdl sen bu düşüncedeysen eğer en doğrusunu yapmış hahshshsh aklının dibini döküyorsun şu an abimiz hak ehliii
Yani şöyle diyim adam belki sıkıştı sattı evlilik cocuk işi de degil bir araba saattı diye bosanılmaz
10 Yorumla
7 ayBen bu erkeklerdeki bu gereksiz tavırları hiç anlamıyorum. Boşa kardeşim, boşa. Bunun gibiler işe yaramaz oluyor
00 Yorumla- Devamını Gör (75)
Devamını Gör(120)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 