Eşimle tartıştık diye bana aldığı arabayı zararına sattı. Boşanmayı düşünmekte haklı mıyım?

Arkadaşlar eşimle bir kaç sorunumuz vardi tartiştik konuşmuyordum 2 gün ve bana aldiği Arabayi zararına satti? 1 ay olmuştu ve satti çok kötüyüm işe başlicaktim ve çocuğu kreşe götürüyordum havalar soğudu iyicene…. Kapaliydim acildim o yüzden birde. Boşanmayi düşünüyorum

Eşimle tartıştık diye bana aldığı arabayı zararına sattı. Boşanmayı düşünmekte haklı mıyım?
Cevapla