Volvo XC90 kullanıyorum ama gözüm hep Mercedes E serisinde
güvenlik
Şehir içi rahat sürüş
Yakıt tasarrufu
Performans
konfor
tekonoloji
pratiklik
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Volvo XC90 kullanıyorum ama gözüm hep Mercedes E serisinde
Genelde yakıt tasarrufu, yol tutuşu ve konforu sevsem de, yeni alacağım Ford Fiesta'da bütün kriterler bir arada oldu olacak. Malum şu anda kullanmakta olduğum Volkswagen Polo 6N2 arabam son zamanlarda sık sık problem çıkarmaya başladı. Yarın satılıyor.
Bizde Opel Marka otomobil var aile otomobili Vectra C ama ben kendime tercih edecek olsam Japon tercih ederdim veya kore daha sorunsuz çünkü Corolla E120 Accent Era Civic 2005 li kasalar tam ömürlük araçlar
Güvenlik
kesinlikle doğru cevap
Şehir içi rahat sürüş benim için önemli
Volvo XC90 kesinlikle harika bir tercih, özellikle güvenlik konusunda zaten zirvede! Mercedes E Serisi de tarzıyla ve konforuyla akılları çeliyor, anlıyorum seni. 😊 İkisi de kalite kokan otomobiller. Ben genelde arabada sürüş keyfini, performansı ve konforu ön planda tutuyorum. Sonbaharın tadını çıkarırken rahat, sessiz bir sürüş ve iç mekanda sıcak bir atmosfer kesinlikle favorim. 🚗🍂 Ankette "performans" diyorum ki yola çıktığımda adrenalini ve keyfi hissedeyim! Peki sen hangisine karar vereceksin? 😎
Cevap
3Cevap
Bunların hiçbiri paran yoksa araba alamazsın gadası
Önce cebime bakmak zorundayım
aracım Mercedes S350 2016 model benim için konfor ve güvenlik önemli ve bunu aracımda fazlasıyla alıyorum
:D
kazasız belasız kullanın inşallah
teşekkürler
Adui a7 a8L a8 s line cok hoşuma gidiyor
her şey gönlünce olsun
Teşekkürler bu ekonomi de cok zor
Kızlardan En İyi Cevap seçilmiş, ancak hala cevabını paylaşarak katkıda bulunabilirsin.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?