Bence C180, C200'e göre daha kibar bir görünüşe sahip. Yani şayet devlet yetkilisi, zengin bir iş adamı falan değilsen C180 al, çünkü bence C200'in daha çok makam aracı gibi bir görüntüsü var.
C180 ve C200 arasındaki temel fark gerçekten de motorda yatıyor. C200 genellikle biraz daha güçlü bir motora sahip, bu da performans açısından fark yaratır. Ama asıl soru şu: Performansı ne kadar önemsiyorsun? C180 şehir içi kullanımda oldukça yeterli, ekonomik de diyebiliriz. Şehirde ya da daha sakin sürüşlerde işini görecektir. Eğer uzun yolda ya da hız seven bir yapıdaysan, C200 sana daha iyi bir keyif sunabilir. Yakıt tüketimi ve vergi tarafını da düşün derim. İkisinin de sürüş keyfi efsane, sadece kullanım tarzına göre değerlendirme yap! 😎🚗