Arabayı kilitlediğim ve camları kapattığım halde kapattım mı diye düşünüyorum normal mi?

Kapattım ama sonra eve gittigimde acaba camıda kapattımmı dıyorum

acaba el freninş cektşm mi

takıntı olmuş hemde fena ne yapacam? 🥹🥹 nasıl yenerim bunu dün yine bakmak için eve grldigimde indim gidip baktım

Arabayı kilitlediğim ve camları kapattığım halde kapattım mı diye düşünüyorum normal mi?
Cevapla