Eşim sürekli trafik cezası yediği için artık arabayı kullanmasına izin vermiyorum, bana alınıyor kim haklı?

Nişanlılık döneminde ben paramı biriktirip araba aldım o da ev eşyalarımızı aldı. Arabayı da ortak kullanıyoruz (benim üzerime ) ama ikimiz de sürekli kullanmamıza rağmen ben 1 kez bile ceza yemezken onun sadece 2025 yılına ait 5 tane cezası var şimdi yine gelmiş hızdan dolayı.

Ben de sinirlenip kullanma artık dedim bu sefer benden malını sakınıyorsun diyor. Nasıl çözeriz bu durumu

Eşim sürekli trafik cezası yediği için artık arabayı kullanmasına izin vermiyorum, bana alınıyor kim haklı?
Cevapla