• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (34) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • Kadın EmeğiKadın Emeği
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • YKS2026YKS2026
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(34)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • Kadın Emeği Kadın Emeği
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • YKS2026 YKS2026
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +28
Arabalar

21 yaşında bisikletle işe giden erkek için ne düşünürsünüz?

zeynepserinnn
zeynepserinnn Takip Et
Xper 5 Yaş: 22
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
412
Yapay Zekaya Sor
Ne düşünürsünüz
21 yaşında bisikletle işe giden erkek için ne düşünürsünüz?
Cevapla
İş Soruları Erkek Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
16 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • perlamare
    perlamare Takip Et
    Master Yaş: 47 , eic 100%
    11 ay

    Kullanabileceğim 4 tane arabam var ama bisiklet yolları uygun olsa hepsini satar bisikletle giderdim işe de gezmeye de. Bisiklet candır.

    Hollanda başbakanı bile bisikletle işe gider. Abartı gelebilir ama gerçek bu. Sorduğun soru kişiyi küçümsemek için ise yazık sana

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • 34Kadir_66
    34Kadir_66 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 41 , eic 100%
    11 ay

    Ben 40 yaşındayım ve hala bisikletten vazgeçmiş değilim Hem Hobi olarak biniyorum hem de işe giderken mümkün olduğunca bisikletle gitmeye çalışıyorum...

    0
    0 Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Driver Baby
Driver Baby Takip Et
Fenomen
11 ay
  • Harika bir seçim! 🚴‍♂️ Bisikletle işe gitmek hem çevre dostu hem de sağlıklı bir yaşamın anahtarı. Üstelik spor yaparak güne başlamak enerjiyle dolmanı sağlar 😎. Bir erkek olarak bu tercihini yapan biri bana oldukça karizmatik ve özgüvenli geliyor. Ayrıca trafik derdi, yakıt masrafı vs. sıfır… Daha ne olsun? 🌿

    Bisiklet aşkına, pedal çevirsin! 🚲🤘

    2
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

86

Cevap

99

Cevap

  • zeusunoğlusu
    zeusunoğlusu Takip Et
    Master Yaş: 33
    11 ay

    32 yaşında işe hem arabamla, hem toplu taşımayla hem de bisikletle gidiyorum. Elalem ne düşünür, ne der gram umrumda olmaz. İstanbul gibi bir yerde yaşıyorsanız park sorunu çok fazla, trafik deseniz katlanılacak gibi değil. Ne var yani bisikletle işe gidiyorsa, toplu taşımayla gidiyorsa.

    5
    2 Yorumla
    • Kauren m
      Kauren
      11 ay

      Trafik olsa da arabayı koyacak yer bulamıyorsun.

      Yorumla
    • zeusunoğlusu
      zeusunoğlusu
      11 ay

      Aynen öyle. En temizi toplu taşıma ya da bisiklet🙂

      Yorumla
  • Mavilibayanyy
    Mavilibayanyy Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 100%
    11 ay

    ne güzel işte spor niyetine geçiyor. bacak kaslarını çalıştırmış oluyorsun. Avrupa da herhangi bir belediye başkanı ya da Bakan bisikletle işe gidiyor. Türkiye de insanlar "şuna bak fakir "gibisinden düşünseler de aslında gayet normal bir şey. bisiklet en iyisi

    3
    0 Yorumla
  • BerkMen91
    BerkMen91 Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 72%
    11 ay

    Bisiklet gayette sağlıklı spor araç, kalabalık şehirlerde bu çok doğaldır. bir çok sebebi olabilir. İşe gidiyorsa da fakir olduğunu düşünmüyorum zaten işe gidiyor maaşı vardır :) fakirlik imasını bırakın artık bisitletle şehir turuna çıkan kızlara ne diyelim bu soruyuda ben sorayım :D "21 yaşında bisikletle şehir turuna çıkmış kız için ne düşünürsünüz"

    Cvp : evde kalmış işsiz zaman öldürüyo :D tabi ki hayır genel cevap verdim bu arada :)

    1
    0 Yorumla
  • avicenna90
    avicenna90 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    11 ay

    Harkulade derim prof bicycle yapmış ve bisiklete gönül vermiş biri olarak gönül ister ki heryerde bisiklet yolları olsun bisikletle her yere gidebilelim çünkü avrupa da böyle ama nerde daha geçen kulübüme bağlı 19 yaşındaki gencin yaşamını elinden aldılar bu ülkeden adam olur mu belki ama ömrüm vefa etmes görmeye..!

    1
    0 Yorumla
  • Sanal_Adam
    Sanal_Adam Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 31%
    11 ay

    Sağlıklı bir yaşam sürdüğünü. İşinin makul bir uzaklıkta olduğunu falan düşünürüm

    Neden sorduğunuzu tahmin eder gibiyim... Asla fakir olduğunu falan düşünmem.

    Araba ile 25dk da gidip Park yeri bulamadığım iş yerime 10dk da bisikletle gidip hem formumu koruyup hem de park yeri derdinden kurtuluyordum. İş çıkışı da parka uğrayıp temiz hava alıyordum.

    1
    0 Yorumla
  • Kauren m
    Kauren Takip Et
    Guru Yaş: 22 , eic 100%
    11 ay

    Sabahları ben otobüse binemiyorum, gideceğim yerde arabamı koyacağım yer yok, müdür ile patron koyuyor, motorumu götürsem karşıya koymam gerek zincirlryecek yer yok bu riskleri almayıp bisiklet almayı düşünüyordum, bisiklet ile işe gidip gelen hakkında kötü düşünmem.

    1
    1 Yorumla
    • riicckk
      riicckk
      11 ay

      Tamam abi araban var ama sen rahat diye bisiklete biniyorsun sjjdkdkd

      Yorumla
  • Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ s
    Sᴄʜʀᴏᴅɪɴɢᴇʀɪɴ_ᴋᴇᴅɪsɪ Takip Et
    Guru Yaş: 20 , eic 100%
    11 ay

    Bunun için kötü bir şey düşünen varsa garipsedim ya😀


    Adam hem spor yapmış oluyor, bol bol popo bacak çalışmış oluyor. Hem de ne güzel ekonomik.
    Ayrıca çevreci. Ben aksine çok güzel şeyler düşünürüm 😂

    3
    0 Yorumla
  • jasssminnee
    jasssminnee Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    11 ay

    Benim kuzenim öğretmen ve işe bisikletle gidiyor herkes araba sahibi olacak diye bişey yok ve bence bisiklet gayet güzel bir ulaşım aracı hem spor yapıyorsun hem gideceğin yere geç kalmadan hızlıca gidiyosun.

    1
    50 Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Bencede kapitalizm bisiklet sevmez o yuzden herkesin arabasi var

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Benim yok olsun diye uğraşmıyorum da

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      En iyisi bence sende bisiklet al cok guzel surmesi hem keyifli hem rahat

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Sen bisiklet mi kullanıyorsun

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Evet fazla uzak olmayan yere

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Güzel

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      burada bisiklet daha keyifli oluyor her yer yesillik bisiklet yollari var cok guzel

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Türkiye dışında bir yerde yaşıyorsun demek ki 🤣

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      😂😂 evet maalesef turkiyede bunlar cok az uzucu bir sekilde

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Evet maalesef

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Ulkemiz guzel ama zengine guzel fakirin orada yasama hakki yok hic bir sekilde

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Biz yaşıyoruz 🤣🤣

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Ciddenmi sence yasiyormusun 😂😂

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      🤣🤣evet

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Zenginsin o zaman 😂😂

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Benim kalbim zengin ruhum fakir 🤣🤣

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Su kalp zenginliginden bizde faydalanabilirmiyiz 😁😁

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Nasıl 🤣

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Bilmem msg at bakalim bir yolunu buluruz 😁😁

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Kalbim halka açık değil 🤣

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      En guzelide o ya halka acik olmamasi belki halk olmaktan cikarim sen olurum 😁😁

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      🤣🤣🤣yok teşekkürler

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Feyzanuru çabuk unuttun 🤣

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Feyzanur arkadasim degerli kiymet verdigim bir arkadasim ayrica asiri kizginim ona

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Değerli ama buradan başka iletişim kurma yolun yok

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Benim yok ama onun var annemin numarasini vermistim bana ulasamazsan onu ara diye sabah aksam bizimkileri ariyorum aradimi diye yok diyorlar 🥺🥺

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Neden

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Ne neden

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Annen ne alaka yani

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Simdi o kadin oldugu icin bide cok utangac annemin numarasini verdim rahat rahat arar sorar diye o yuzden annemin numarasini verdim

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Demek ki aramak istememiş

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Galiba bilmiyorum insallah iyidir bir sey olmamistir da cani sagolsun aramasin

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Bişey olduğunu sanmam ama umarım ulaşırsın yakın zamanda

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Tek ulasim onun annemi aramsi ya da hattimi telrar cikarmak onun icinde turkiyeye gitmem gerekiyor yani onun aramasi lazim

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Umarım ulaşırsın en kısa zamanda

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Sen feyzanuru nerden biliyorsun kiz omusun degilsindir ya o paylasimimi gordun

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Sorularına baktım ordan gördüm

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Him anladim peki eee msg ne oldu zengin kalpli 😂😂

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Kalbim ancak bana yeter 🤣

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Fazlada gozum yok bir kuru ekmek bir sogan verecek kadar dami yok bana 😁😁

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Soğan sevmem 🤣

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Kuru ekmek salcada olur illa kuru ekmek tekmi. Vercen 😂😂😂

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Yok ya sen yaşadığın yerde daha iyisini bulursun bizim kuru ekmeğimize salçamıza mı kaldın 🤣

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Inan insan kendi memlektindeki kuru ekmegini ingilterenin en luks yemegine degisemiyor

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Kuru ekmek yememek için gitmedin mi oraya

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      O kuru ekmek baska senin verdigin baska 😂😂😂

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      Ing kızlarını Türk kozlarına değişmem mi diyorsun yani 🤣

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      Tabiki bizimkiler bir baska ya

      Yorumla
    • jasssminnee
      jasssminnee
      11 ay

      İnş bulursun :)

      Yorumla
    • H6335dem
      H6335dem
      11 ay

      🤔🤔🤔

      Yorumla
  • RealistikBiri
    RealistikBiri Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23 , eic 100%
    11 ay

    Abi ne var bunda 😂

    Canım çok sıkılınca 1 asgari maaş karşılığı olan bisikletimle mini İstanbul turu yapıyorum misss

    Hatta bi ara deri ceket, gunes gözlüğü, Nike ayakkabılarimla vs giyip tur yapardım ki aşırı havalı gelirdi

    1
    7 Yorumla
    • JaponKoibalığı
      JaponKoibalığı
      11 ay

      İstanbul'da yokuşlardan nasıl geçiyorsun?

      Yorumla
    • RealistikBiri
      RealistikBiri
      11 ay

      @JaponKoibalığı kolay ki; vitesi düşürüp yavaş yavaş çıkıyorum ya da mesela o an ki ruh halime bağlı olarak pedela abanarak çıkıyorum 😅

      Bisiklete merakın varsa bir tık pahalı bir model alıp dene bırakmak istemezsin.

      Yorumla
    • JaponKoibalığı
      JaponKoibalığı
      11 ay

      Bisikletim var ama işe onunla gitmeyi bir tarafım yemez. İstanbul'un yollarının ve ayılarının işe giderken ne kadar engel olabileceğini biliyorum. Bulunduğum yerde de çok yokuş var. Zamanında motosiklet kullanırken bile asılanlar, sıkıştıranlar hayatımı tehlikeye atanlar çok oldu. Bıktım.

      Yorumla
    • RealistikBiri
      RealistikBiri
      11 ay

      @JaponKoibalığı iş yerin çok mu uzak? Mesela meydan AVM var bana 9 km uzakta o tarz yerlere bisikletle gitmek güzel oluyor ama tabii aynı mesafede iş yerim olsa zorlardı hergün hergün... Yollar konusunda haklısın ama ufak iyileştirmeler var. Mesela bende MTB var onun sayesinde toz toprak sorunlu asfalt demeden gidebiliyorum.
      Bisiklet ve resminin Linkini atardım ama sanırım yasak.

      Ayı demişken zaten büyük bir kesimi öyle olduğu için ayni sorundan muzdaripim.
      Senin olduğun bölge Anadolu yakasında ise yokuş çok olabilir.

      Abi sanaldan çok yazıp yürüyenler yetmezmiş gibi harbiden motor sürerken de mi oldu? Adalet olsaydı plaka alıp şikayet et derdim ama olmadığı için zor.

      A bak bu arada bende motor düşünmüştüm ama çalınır ya da çizilir diye cesaret edememiştim almaya.

      Yorumla
    • JaponKoibalığı
      JaponKoibalığı
      11 ay

      Meydan avm ye yakınım ben de. Çalınma tehlikesi bisiklet için de var, motor için de var. (Her gece motorumu çalınırken rüyamda görüyordum) Motosiklet konusunda 8de 8 karşı tarafın kusurlu olduğu bir kazada davalık olduk. Hiç bir sonuç alınamıyor maalesef. Ülkemiz ne bisiklet için ne de motosiklet için bence hazır değil, kanunen ya da mental olarak, saygı olarak.

      Yorumla
    • RealistikBiri
      RealistikBiri
      11 ay

      @JaponKoibalığı tabii bisiklet için de var ki başıma gelmişti ama ben o korkudan sonra bisikletimi artık odama koyuyorum ki biraz tuhaf gelebilir ama en azından odaya güzel bir auro katıyor.

      İşte o çalınma kabusundan korktuğum için motor alıp apartmanın önüne kitlemeye korkuyorum, hani çalınmasa bile atıyorum deri koltuk vs var gelip yırtıp çizebilirler vs...

      Kusura bakma kaza kavramlarını tam bilmiyorum ama sanırım 8 de 8 karşı taraf full haksız anlamına geliyo but adalet sistemi no olduğu için kötü olmuş senin için.

      Bak işte abi ülkemiz hazır olmadığı için okey kabul ama ben yine de o keyifden mahrum kalmamak için bisiklet sürüyorum evet bisiklet yolunda giden yayalar ya da bir anda üstüne gelen arabalar vs var ama hepsine de ayar verip geçiyorum ama tabi kadın olduğun zaman işler zorlaşıyor.

      Bu arada çekmeköy doğa parkını öneririm hem bisiklet yolu var hem de yeşillik etraf.

      Yorumla
    • JaponKoibalığı
      JaponKoibalığı
      11 ay

      Katılıyorum sana. Çekmeköy ün o parkı biliyorum güzel yer.

      Yorumla
  • Boze_
    Boze_ Takip Et
    Bilge Yaş: 36 , eic 81%
    11 ay

    Spor yapıyorlar ne güzel

    Ayrıca yakıt derdi yok tabi trafikte zor ama yapacak bir şey yok

    1
    0 Yorumla
  • Derinblack
    Derinblack Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44 , eic 100%
    11 ay

    Bi süper bisey. Ayrica yasla veya zenginlikle alakasi yok. Hollandada herkes bisiklet süruyor, ceo bile olsa bisikletle ise gidip temizlenip takimini giyiyor.
    istanbuldada artmali bu

    1
    0 Yorumla
  • Rose83
    Rose83 Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 99%
    11 ay

    Bizim güvenlik arkadaş vardı o evine gidiyordu gayette yakışıyor evi ise yakın olan için alternatif ama dikkatli olmak gerekir tehlikeli tabi trafiğe giren için..

    1
    0 Yorumla
  • XG10AV
    XG10AV Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    11 ay
    Arabalar konusunda 546 cevap paylaştı.

    Keşke İstanbul'da da herkes bisikletle işe gitse de, trafik bi' rahatlasa.

    4
    1 Yorumla
    • Sanal_Adam
      Sanal_Adam
      11 ay

      Tek başına araba sürenler yüzünden trafik oluyor zaten... Bir dönem kendi arabamla iş yerindeki arkadaşları getirip götürüyordum 😁 araba tam kapasite gidiyordu 5kisi

      Yorumla
  • sebepsizea
    sebepsizea Takip Et
    Guru Yaş: 40 , eic 97%
    11 ay

    Düşündüm. Ama adam işe gidiyor. Ne düşünmemizi bekledin 😏

    4
    5 Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      11 ay

      Bir daha düşün

      Yorumla
    • sebepsizea
      sebepsizea
      11 ay

      @Bay_Nutella yine düşündüm. Aklıma farklı bir şey gelmiyor 😂 bende sıkıntı sanırım.

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      11 ay

      Senin tatile ihtiyacın var😉

      Yorumla
    • sebepsizea
      sebepsizea
      11 ay

      😂 ben bu havuza girip çıkayım o zaman

      Yorumla
    • Bay_Nutella
      Bay_Nutella
      11 ay

      🥰🥰🥰

      Yorumla
  • TavsanxBisküvi
    TavsanxBisküvi Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 100%
    11 ay

    Kıskanırım 😀
    Çocukluğumdan beri binmedim
    Motorsiklet ve bisiklet bana çocukluğumu hatırlatıyor

    2
    0 Yorumla
  • aynıbenimgibi
    aynıbenimgibi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23
    11 ay

    Ne istiyorsun BMW ile mi gitsin? o zaman mı tuhaf gelmez sana? Gratise gidip eli boş dönen kızın düşündüklerine bak sen

    3
    1 Yorumla
    • zeynepserinnn
      zeynepserinnn
      11 ay

      Nerden biliyosun

      Yorumla
  • tgczkr
    tgczkr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 100%
    11 ay

    Kötü bir düşünce içerisinde olmam tabikide. Ne güzel işte alın teri akıtmaya gidiyor ve durumu vasıtası sadece ona yetmiştir saygı duyarım

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    11 ay

    Arabası olmamasını mı soruyosun ya da ulaşım aracına para vermiyo diye düşünüyo olabilirsin. Ama çocuk daha çok genç ya. O yaşta arabası olmauabilir. Ayrıca bisiklet sürmek güzeldir ya. Kötü düşünecek bi şey yok bence

    1
    0 Yorumla
  • Believer34
    Believer34 Takip Et
    Yoda Yaş: 46 , eic 100%
    11 ay

    Akıllı birisi imiş. Hem spor yapıyor, hem de parası cebinde kalıyor. Ayrıca trafiğe de takılmıyor.

    1
    0 Yorumla
  • Blue-world
    Blue-world Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 100%
    11 ay

    21 yaşında bisikletle işe giden erkek için çok iyi düşünürüm de, "21 yaşında bisikletle işe giden erkek için ne düşünürsünüz?" Diye soran birisi için çok iyi düşünmem.

    2
    0 Yorumla
  • Eirenee1
    Eirenee1 Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    11 ay

    Her yaşta bisikletle işe gidebilir insanlar. Ekstra bir şey düşünmem.

    1
    0 Yorumla
  • Kuşadali88
    Kuşadali88 Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 100%
    11 ay

    İnsanları tanımadan böyle saçma şeylerle kimsenin hakkında bir şey düşünmem

    1
    0 Yorumla
  • Ilerdearse
    Ilerdearse Takip Et
    Master Yaş: 42 , eic 100%
    11 ay

    Bunu kötü yanı ne pek anlayamadin ne güzel işte

    1
    0 Yorumla
  • günes121212
    günes121212 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 100%
    11 ay

    En azından bir işi gücü var ve çabalıyor bazı erkeklerde bu bile yok maalesef durum kritik

    1
    0 Yorumla
  • Silhouettee
    Silhouettee Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 100%
    11 ay

    Aferin derim ne yapayım Nobel ödülü mü verelim. var bir sürü insan işe bisikletle gidiyor :)

    1
    0 Yorumla
  • Fatma911
    Fatma911 Takip Et
    Master Yaş: 26 , eic 97%
    11 ay

    İşi evine yakınsa bisiklet gitmesini normal derim

    1
    0 Yorumla
  • Kerem0507
    Kerem0507 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    11 ay

    Ne kadar düşünceli bir insan hava kirliliği olmasın diye bisikletle işe gidiyor 😛😛😛

    1
    0 Yorumla
  • İsimssizüyee
    İsimssizüyee Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 100%
    11 ay

    Yahudiler her yere bisikletle gidiyor fakirde değiller

    1
    0 Yorumla
  • zeddy00
    zeddy00 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28 , eic 100%
    11 ay

    Gayet güzel bir şey. Keşke yakın ve yollar düzgün olsaydı da ben de o şekilde işe gitseydim

    1
    0 Yorumla
  • BirTaurus
    BirTaurus Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36 , eic 100%
    11 ay

    35 yaşım, bisikletle gidiyorum. Arabam da var. Bu harika bir şey.

    1
    0 Yorumla
  • BerkaySimsek95
    BerkaySimsek95 Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    11 ay

    Ben de biniyorum. Dünyanın en zevkli şeylerinden biri.
    Spor
    Tasarruf. Ne bekliyorsun daha?

    1
    0 Yorumla
  • kjhhg793
    kjhhg793 Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 100%
    11 ay

    saglıklı yaşadıgını düşünürürüz yaşıtlarından en az 10 yaş geç yaşalanır eger böyle devam ederse bırakmazsa yaşıtları merdiven çıkamayacak hale geldiginde o hala koşuyor olur

    0
    0 Yorumla
  • Smalltownboy70
    Smalltownboy70 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28 , eic 88%
    11 ay

    Birikim yapmasına olanak sağlayan bir iş ise, 5-10 seneye altına arabasını çekip evini alabilecek potansiyeldeyse bisikletle gidip gelmesi önemsiz.

    0
    0 Yorumla
  • Cowgirliee_34
    Cowgirliee_34 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 21 , eic 100%
    11 ay

    21 yaşında işe yürüyerek/toplu taşımayla/motorla/arabasıyla/taksiyle giden erkek hakkında ne düşünüyorsam aynısını hatta sağlıklı yol seçtiği için tebrik edebilirim

    0
    0 Yorumla
  • lokumbiskuvi
    lokumbiskuvi Takip Et
    Guru Yaş: 30
    11 ay

    Olabilir bende atla gitmek istiyorum keşke atım olsa

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    11 ay

    21 yaş diyorsun, ne bekliyorsun range almasını mı 😅

    2
    0 Yorumla
  • mertkayaci31
    mertkayaci31 Takip Et
    Yoda Yaş: 33 , eic 100%
    11 ay

    Bir erkek bu şekilde işe gidip gelme alışkanlığı ile değerlendirilmez ki. Sadece sağlıklı olanı seçtiği için kendisini tebrik ederiz.

    0
    0 Yorumla
  • Scabiieesr
    Scabiieesr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 20
    11 ay

    Çaba gosterip ise gidiyor ne güzel işte bunu yapmayan da var

    5
    0 Yorumla
  • büyükiscantheir
    büyükiscantheir Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    11 ay

    21 yaşında bisikletle işe giden bir erkeği düşünüyorum çünkü bu sorudan nasıl bir cevap çıkacağını çözemedim

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    11 ay

    Gidebilir yani illa lüks araba mı olacak bırakın şu gösteriş para pul merakını azıcık

    2
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    11 ay

    Türkiye için fazla üst seviye bir insan derim.

    1
    0 Yorumla
  • elffckkee
    elffckkee Takip Et
    Bilge Yaş: 21 , eic 100%
    11 ay

    Bişey düşünmem, yurtdışında milletvekilleri bisikletle işe gidip geliyor. d

    1
    0 Yorumla
  • hissikablelvuku94
    hissikablelvuku94 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32 , eic 96%
    11 ay

    E gitsin ne güzel spor oluyordur işte. Kötü düşünmem.

    1
    0 Yorumla
  • celebritygirl
    celebritygirl Takip Et
    Xper 1 Yaş: 23
    11 ay

    bir şey düşünmem ola ki düşünmüş olsam normal karşılarım her şey şatafat değildir. Ekmeğin için yapılan her yol mübahtır kaldı ki bisiklet sürmek gayet normal bi durum yani bence hiç çekinme bile

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    11 ay

    Gecen seneye kadar Bende gıdıyordum isi bıraktım ama bisikletim duruyor

    1
    0 Yorumla
  • beyzaaaa03
    beyzaaaa03 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    11 ay

    Bisiklet çok sağlıklı bir araç sürekli işe gidip gelme vs insan spor yapmaya vakit bulamıyor büyük şehirde yaşamasaydım net kullanırdım

    2
    0 Yorumla
  • Uslanmazboğa
    Uslanmazboğa Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 100%
    11 ay

    Adam normal hayatını yaşıyor ya işte. Bisiklete binen normal biinsan için ne düşünelim de?

    0
    0 Yorumla
  • Doğalsever
    Doğalsever Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    11 ay

    Sağlıklı olduğunu düşünürüm. Bisikletle seyahat etmek kolay değil

    0
    0 Yorumla
  • alonewithsilence
    alonewithsilence Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 97%
    11 ay

    Yürüyerek mi gitsin onca yolu 😀, akıl etmiş bisikletle gitmek istemiş diye düşünürüm.

    0
    0 Yorumla
  • fahiti3
    fahiti3 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 58%
    11 ay

    seninle kesinlikle ilişkim olmayacağını düşünürüm, sığır

    0
    0 Yorumla
  • Nüklofizo
    Nüklofizo Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 95%
    11 ay

    Gayet mantıklı ben de arabam var ama bisiklet alıp sağa sola onunla gitmeyi düşünüyorum şu an.

    0
    0 Yorumla
  • initio
    initio Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 99%
    11 ay

    Napsın gariban. O yaşta araba sahibi yapamadıysa demek ki güzel ülkem.

    0
    0 Yorumla
  • multiplexer
    multiplexer Takip Et
    Bilge Yaş: 38 , eic 100%
    11 ay

    Isvecte dunyanin en normal olayi bu. Turkiyedeyse iyi cesaret bisikletle trafige cikmak.

    0
    0 Yorumla
  • alevalevyann
    alevalevyann Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    11 ay

    Bence gayet normal.
    Benimde arabam var ancak 50’lik motor aldım onunla gidiyorum. Trafik derdim yok.

    1
    0 Yorumla
  • Berti53
    Berti53 Takip Et
    Guru Yaş: 42
    11 ay

    En güzelini yapiyor derim bende yarın bisiklet sezonunu acıyorum sahile yüzmeye gidicez

    0
    0 Yorumla
  • Covid-_-19
    Covid-_-19 Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    11 ay

    Semt neresi? Ona göre yorum yapabilirim

    1
    2 Yorumla
    • zeynepserinnn
      zeynepserinnn
      11 ay

      Tokat merkez

      Yorumla
    • Covid-_-19
      Covid-_-19
      11 ay

      😁😁 e normaal gidebilir

      Yorumla
  • fikirsizler63
    fikirsizler63 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 34
    11 ay

    Bisiklet sürmeyi biliyor derim çünkü ben bilmiyorum 😆

    1
    0 Yorumla
  • ustayorgun
    ustayorgun Takip Et
    Xper 1 Yaş: 35
    11 ay

    Sorun değil.. Keşke bisiklet sürsem? Eskisi gibi.

    1
    0 Yorumla
  • TwoEagleEyes
    TwoEagleEyes Takip Et
    Xper 3 Yaş: 35
    11 ay

    Ben de motorum, otobüsüm ve arabam var ama Yürüyerek gidiyorum ne var bunda?

    1
    0 Yorumla
  • Gokhan_Pasa_026
    Gokhan_Pasa_026 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    11 ay

    Ben ikinci 21i doldurdum hala bisikletle gidiyorum :D

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (125)
Devamını Gör(170)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Arabalar > Sorular > 21 yaşında bisikletle işe giden erkek için ne düşünürsünüz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Bisiklet sürerken tayt giyen erkeğe nasıl bakarsınız? 13 cevap verildi
İş hayatı bisiklete binmek gibidir ya sürekli pedal çevirisiniz ya da düşerseniz. Açıklar mısınız? 11 cevap verildi
Gün içinde çalışan erkek? 3 cevap verildi
Sürme süren erkek hakkında düşünceleriniz neler? 43 cevap verildi
30 yaşına gelmiş işi ve arabası olmayan erkeğe adam denir mi? 96 cevap verildi
Erkeğin sürme sürmesine bakış açınız nedir? Erkek sürme süremez mi? 6 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özeleştiri yapmayı gerçekten biliyor musunuz?
  • Pideler nasıl olmuş sizce?
  • Kedilerden hangisi şimdi modunu yansıtıyor?
  • Size karşı umarsız ve fütursuzca yargılama yapıldığı anlarda nasıl hissettiniz?
  • Birinin yokluğu mu daha çok acıtır, değişmiş hâli mi?
  • Kokusu yeter dediğin yemek ne?
  • Küfür eden biriyle sevgili olur musun?
  • Siyah giyinmekten vazgeçebildin mi?
  • Köprücük kemikleri size çekici geliyor mu?
  • Hayatınızda gerçekten gökyüzündeki en parlak yıldızım dediğiniz biri var mı?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨