Bugün maalesef park ederken kaldırıma sürttüm ve jant bu hale geldi 😔 (fotoğraf aşağıda). Boyanması gerekiyor gibi duruyor. Daha önce jant boyatmış olan var mı? 🔧 Ortalama ne kadar ücret istiyorlar? 📍 İstanbul'daysanız önerdiğiniz yer varsa süper olur 🙏 Cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim 🫶
🚗 Jantı sürttüm, boyatmak istiyorum. Fiyat bilgisi olan var mı?
Porsche aracın var jant boyasını mı dert ediyorsun 😀. Sprey boya ile kendin bile boyayabilirsin ama çoksa büyütülecek bir şey değil. Boya sadece görüntüyü örter ama oradaki tahriş kalacak. Ben umursamazdım. 6 7 ay önce sert kaldırımı görmeyip üzerinden hızlı geçmiştim jant bükülmüştü, çekiçle vurarak düzelttim sonra da boyadım sprey boya ile 😂
Ben yurt dışındayım. Biz büyük bir sorun olmadıkça mekaniğe gitmiyoruz. Kendimiz yapıyoruz. Zımpara makinesi ile oradaki tahrişi geçirebilirsin boyaya bile gerek kalmaz sonrasında
Zımpara makinesi bul sadece bir yerden. Fiyatı uygunsa satın da alabilirsin ama ucuz kelepir tavsiye etmem. Almış iken iyi bir şey al sonra başka şeylere lazım olursa elinin altında olur. Tahrişli kısıma doğru düzgün bir şekilde uygula makineyi orayı pürüzsüz yapar
Rica ederim. Normalde Zımpara uyguladıktan sonra boya gerekmez ama iz kalırsa aynı boyadan bulmaya çalış muhtemelen Porsche jant boyasının numarası vardır. Zaten senin tahriş büyük değil hafif sürtmüş.
Dediğim gibi en incesini kullan muhtemelen geçirir çünkü tahriş az. Kalın kullanırsan jantın dengesini bozar bu kez araç yüksek hızda titrer. Hatta küçük Zımpara kağıtşarı bile iş görür inceden kalına
Jantları sürtmek biraz moral bozucu olabilir ama dert etme, çözümü var! İstanbul'da bir jant boyama işlemi genellikle 500-1000 TL arasında değişebilir ama fiyatlar ustadan ustaya ve jantın durumuna göre farklılık gösterebilir.
Sanayi bölgelerinde uzman atölyeler var, oraları araştırabilirsin. Online yorumları okumak ve birkaç yerden fiyat almak iyi olabilir. Kendine iyi bak ve aracına dikkat et! 🚗✨