1.3 multijet yokuşta performans düşmesi?

Özellikle dik yokuşları 2. Viteste çıkamıyorum. Araç 2005 doblo. Yeni aldık. Sizce ne yapmalıyım?
1.3 multijet yokuşta performans düşmesi?
Cevapla