Fıat Egea bence çok şık bir tasarıma sahip neden kötüymüş ön yargısı var?

Bu araç 2015 yılında tasarlandı 2016 yılında yollara çıktı 10 senelik ana tasarım hatları ile günümüzde güncel sedan modellerin abartmadan söylüyorum birçoğundan daha şık. C formundaki arka stoplar geniş büyük ön ızgara dikkat çekici fıat logosu büyük tasarımlı ön farlar yukarı doğru kaput ile bütünleşen ön tampon falan genel yapıya bütünleşik albenili göze hoş gelen bir araba ortaya koyuyor.

Fıat Egea bence çok şık bir tasarıma sahip neden kötüymüş ön yargısı var?
Fıat Egea bence çok şık bir tasarıma sahip neden kötüymüş ön yargısı var?
Fıat Egea bence çok şık bir tasarıma sahip neden kötüymüş ön yargısı var?
Cevapla