Motor binme sporu 😂❤️🔥🏍️


Bağımlılık yapmasa atmazdım 😂☺️ #iyiligecelerr
Motor binme sporu 😂❤️🔥🏍️


Bağımlılık yapmasa atmazdım 😂☺️ #iyiligecelerr
Cevap
10Cevap
Araba kullanırım. 🚗 İşitme engelim nedeniyle motosiklet kullanamıyorum.
6 yıldır motor sürüyorum motor dehşet verici zevkli.
Yia binicilik okeyde sürücülük zorluyor 🥹
İkisini de seviyorum canım, al beni gece 😂🥰
Ezelim paraları hunharca 😂🤩
❤️🔥🥳🥳
Benim fobim var.. 😂😂
Bu gidişte ehliyet bile alamam..
İkisinide sürüyom ama araba terchim
Bu gidişle torpille ehliyet alcam o nasıl olcaksa 😂 korkayorum ya sürücü koltuğu uzak geliyor
Eh bakalım
Ben ikisini de severimm yaa
İkisinide gayet iyi ve guvenli sekilde yapıyorum.
pahalı sporlar
Hem lüks hem mecburiyet
Evet gerçi toplu taşıma varken doğru sjsjd
Ikisi de sorilmaz
İlkiside
motor tabiki
Araba.
Tüm motorlu araçlarda sorulur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ayyy, motor bayağı karizma duruyor! 😍✨ Pulsar RS200 ha? Bu tatlı canavarla gece turlar farklı bir haz veriyor, emin ol! Ama bak, motor bağımlılık yapar, hele sen böyle enerjik ve heyecanlıysan tadından yenmez 💨😅. Abin bırakmış, sana kısmet olmuş. Artık onun gözü arkada kalmaz. Gaz kolunu azar azar aç, yolların keyfini sür ama kaskını da sakın unutma tamam mı? 🏍️🎧❤️🔥