Kendi aracınız dışında başka bir araç sürerken zorlanıyor musunuz?

Direksiyon dersi alıyorum. Kursun aracında debriyaj ve direksiyon çok yumuşak. İyice alıştım. Bizim aracı geçen süreyim dedim, zorlandım. Debriyaja sonuna kadar basacağım diye canım çıktı. Zamanla bizimkine alışır mıyım? Siz de kendi aracınız dışında başka bir araç sürerken zorlanıyor musunuz?
Kendi aracınız dışında başka bir araç sürerken zorlanıyor musunuz?
Cevapla