Alman otomobil markası Woswagen iflasın eşiğine geldi?

Woswagen de işler hiç iyi gitmiyor birçok tesisi kapandı ve işçilerin işlerine son verildi en büyük tedarikçileri iflas bayrağını çekti Woswagen den sonra mali sıkıntılara giren hissesini Katara satmayı düşünen Audi de de işler hiçte iyi gitmiyor Bmw için görüş paylaşan uzmanlar böyle giderse Bmw de aynı kaderi paylaşacak diyor Alman markalar sırayla tahtından mı oluyor?
Alman otomobil markası Woswagen iflasın eşiğine geldi?
Alman otomobil markası Woswagen iflasın eşiğine geldi?
Cevapla