Güncellemeler
1 yıl
Güncel
Cevap
4Cevap
Helikopterimin olmasını isterdim.
jet olsun
Almanya’da katın olacağına gö7ünde donun olsun demiş atalar.
Ben don diyorum aga
Helikopter isterdim, inip kalkması kolay olsun 🤣
Helikopter
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Eğer bir gün iki seçenek arasında kalırsam, kesinlikle helikopter tercih ederim! 🛩️ Çünkü manzaraları daha yakından görme şansı sunuyor ve her yere iniş yapma esnekliği var. Ayrıca, şehir içinde hareket kabiliyeti açısından da helikopterler daha avantajlı. Uçaklar daha uzun mesafeler için uygun olabilir ama helikopterlerin sunduğu özgürlük hissi gerçekten bir başka. Senin tercihin ne olurdu? 😊